Aanbod bij contractsvernieuwing (deel 2)

Reputatie 2
Ben wel benieuwd naar het volgende: ik lees/hoor regelmatig dat klanten gebeld worden met een nieuwe aanbieding wanneer hun contract bijna afloopt. Nu ben ik al een aantal jaren klant bij T-Mobile, maar nog geen enkele keer heb ik zo'n telefoontje gehad. Hoe zit dit? Zijn er bepaalde criteria waar je aan moet voldoen?

This topic has been closed for comments

133 reacties

Reputatie 2
@Centje
Er zijn inderdaad voorwaarden waaruit een aanbieding bestaat en voor wie. Ik laat de Klantenservice afdeling Commercieel contact met je opnemen, om te kijken of ze je een aanbieding kunnen doen. Mocht je dat gesprek missen, dan kun je altijd contact opnemen met de Klantenservice afdeling Commercieel via het telefoonnummer 0800- 8104. De collega's kunnen je dan verder helpen met het zoeken naar een geschikte aanbieding.
Reputatie 2
ik ben toe aan een nieuw contract maar het enige toestel dat ik kan kiezen is de apple iphone 4??
Reputatie 6
@Dennis24
Al je ingelogd bent op je My T-Mobile account en hebt gekozen voor 'wijzig je abonnement', dan kun je uit meerdere toestellen kiezen.
Reputatie 2
Ik heb nu een Flex 15 Sim Only abonnement op een oud toestel, dat loopt tot 2 juni 2009 (dus eigenlijk al lang aan vernieuwing toe is).
Ik wil graag een HTC Desire HD toestel met Internet Plus.
Wat is de goedkoopste manier om dat voor elkaar te krijgen?
Kan ik upgraden naar bijv. Relax 130 met Internet Plus?
Thanks,
Pjotr
Reputatie 6
@Pjotr
Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met T-Mobile Commercieel via het gratis telefoonnummer 0800 - 8104.
Reputatie 2
Hallo,

Ik was de laatste maand nogal over me bundel heen door het smsen.
Ik was er 85 euro overheen, wat ik wel HEEL veel vind, ik ga na dit abbo ook naar andere provider, maar dat terzijde.

Ik vond dus hier:

http://www.tmobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst_myfaves-1112010.pdf

Daar staat dat je voor 5 euro 1000 smsjes krijgt voor je 5 myfaves.
Weet iemand hoe ik dat moet aanzetten? Want ik kan het nergens vinden.

Alvast bedankt!
Reputatie 6
@Ducooooo

Ik heb je een priv
Reputatie 2
Waarom is de xperia 10 hd duurder als je kiest voor verlengen dan als je kiest voor nieuw abonnement.

Voorbeeld. Bij verlengen met een 1 jarig relax 130 abo met internet van 6,95 kost het toestel 9,95.

Bij nieuw contract is dit toestel met hetzelfde abo is het toestel gratis.

Daarnaast staat bij de verlenging op het overzicht niet vermeld dat het internet 4 maanden gratis is. Klopt dat?

Ik ben trouwens al ruime tijd klant, ooit van orange overgegaan op tmobile.

Tommy
Reputatie 2
Beste T-mobile,

Al enkele weken ben ik in de mogelijkheid mijn abonnement te verlengen.

Na meer dan 10 jaar klant te zijn sta ik nu voor de keuze; verlengen of opzeggen?
Op mijn nieuwe adres heb ik niet tot nauwelijks bereik met t-mobile, daarnaast is een verlenging naar Iphone 150 met Iphone 4 16 gb nog absurd duur (vodafone is wat dat betreft nog goedkoper en heeft een tussen abbo).

De vraag is in hoeverre T-mobile mij als klant wil behouden, de kortingen die op dit moment worden gegeven bij verlenging zijn nog dusdanig hoog dat het voor interessanter is om naar bijvoorbeeld vodafone over te stappen (dan heb ik ook gewoon bereik thuis).

In hoeverre kan t-mobile zakken in toestelprijs?

groet Bart
Reputatie 2
@TTK

Hallo Tommy, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de Klantenservice. Heb je verder nog vragen naar aanleiding van dit gesprek?
Reputatie 2
@Bart1984
Als je wilt kan ik je laten bellen door iemand van de commerci
Reputatie 2
hoi,

dankje voor je antwoord. ik heb verder geen vragen.

Tommy
Reputatie 2
Beste ,
Mijn abbo is bijna afgelopen ,wil wel een ander abbo met mobiel maar de kosten zijn duurder geworden .Had een abbo van 9.50 euro A 100 bel min nu echter wordt dat 12,50 euro met 60 bel min ?? is incl telefoon .Maar als je GEEN Tmobile klant ben of wel tmobile klant ik zie GEEN prijs verschil in abbo's .

Dus ik had wel verwacht dat als je lang bij t mb zit dat je toch wel wat korting kreeg .
Denk dat ik maar eens bij de buren ga shoppen .

Mvg Bas
Reputatie 2
@beejee66
Als je wilt kan ik onze Sales afdeling eens laten kijken naar een mooie aanbieding voor je. Heb je al een idee hoe je contractvernieuwing er uit zou moeten zien? Laat mij dat weten, dan laat ik iemand contact met je opnemen.
Reputatie 2
Hallo, ik had even een vraagje.

Ik heb op 9-1 mijn abbo verlengd voor een BB 9700 met 2jaar relax 130 en Instant E-mail.
Nu zie ik dat nieuwe klanten daarbij 1 jaar gratis instant e-mail ontvangen terwijl dit bij mijn verlenging niet zo is. Ik ben nu al 7 of 8 jaar klant bij t-mobile, maar dit vind ik dus een rotstreek.

Nou begreep ik al dat als je lange klant bent je "aanbiedingen" voor verlengen steeds beter worden. Maar dit snap ik dus niet.

kan iemand me hier meer over vertellen???

Alvast bedankt!

Groeten,

Dave
Reputatie 2
@T-Mike

Hallo,

Dat is akkoord.
Reputatie 2
@Dave1983
Ik wil je graag helpen en heb je een priv
Reputatie 6
@Bart1984
Ik heb de desbetreffende afdeling gevraagd om zo snel mogelijk contact met je op te nemen.
Reputatie 2
Je kan contact opnemen maar als ik op de site kijk zijn er niet veel aanbiedingen qua maand prijs . En zal nu duurder moeten zijn dan de gewone oude abbo .

Greetz Bas
Reputatie 2
Bij belnu is er momenteel een aanbieding voor een 1 jarig HTC desire abonnement waarbij het toestel gratis is. Echter ben ik al klant bij t-mobile en als ik kies voor verlenging moet ik ineens 140 euro bijbetalen. Daarintegen zijn de kosten voor een overstap naar Vodafone veel lager. Is deze korting om nieuwe klanten te werven of juist huidige klanten weg te jagen ? of waarom is dit ? Alvast bedankt.
Groet, Robin
Reputatie 5
@stroeda
Ik heb gekeken op de website van Belnu.nl en begrijp wat je bedoel.
Bij een verlenging is het toestel bij de Relax 330 / 24 maanden gratis en bij een nieuw abonnement is het toestel Relax 250 _ web gratis voor 1 jaar.
Waarom dit zo is kan ik je geen antwoord op geven, verkooppunten mogen namelijk ook hun eigen acties samenstellen.
Reputatie 2
Oke, dat begrijp ik. Ik dacht dat zo iets misschien in samenspraak ging. Zonde wel, want ik denk dat er zo wel klanten verloren gaan, ik stap nu denk ik over omdat het me toch heel wat geld scheelt.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie,

Groet
Reputatie 2
Zelfde geval met de Huidige aanbieding voor de Samsung Galaxy op jullie eigen website ...Als nieuwe klant krijg jet het toestel gratis bij relax 190, Als je een contract wilt verlengen krijg je hem gratis bij relax 250....Indien je bij verlenging kiest voor relax 190 betaal je ineens Euro 79,50 bij voor het toestel.....Als je dus al 4 jaar klant ben wordt je dus niet extra beloond bij verlenging zoals ze op de website wel doen beloven....Nieuwe klanten daarintegen wel......Ik overweeg dus sterk ook maar om een nieuwe klant te worden.....Maar dan niet meer bij T-Mobile....Jullie tel.salesdesk snapt hier ook niets van....en geven me zelfs gelijk...
Reputatie 2
hoi, krijg je korting als je, je i300 abbo verlengt ? Zo niet; krijg je wel korting als je van i300 naar een relax abbo gaat ofzo ? Of evt. een ander telefoon dus geen Iphone ?
Reputatie 2
@hshaan
Vanaf 24 januari 2011 kunnen we een contractvernieuwing bespreken. Wellicht kun je na 24 januari 2011 nogmaals een post sturen dan vraag ik de Sales afdeling van T-Mobile of zij een mooie aanbieding kunnen maken.