Aanbod bij contractsvernieuwing (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

133 reacties

Reputatie 2
mijn abbo verloop halverwege juni. Nou zijn de geruchten dat ook in die periode de nieuwe iphone 5 uitkomt. Het liefst zou ik daarop willen wachten voor het verlengen van mijn abbonement. Wie weet of dat mogelijk is en mijn contract dus pas ga verlengen als de iphone5 beschikbaar is. Ik las ergens dat er dan geen kortingen worden gegeven, maar over welke kortingen gaat het dan, want momenteel zie ik op de website als ik wil verlengen voor de iphone 4 ook geen kortingen staan.

bedankt alvast!
Reputatie 5
@anushka-b
Je contact bij T-Mobile loopt tot juni 2011. Wanneer je dit niet direct vernieuwd loopt het contract stilzwijgend door. Het is dan mogelijk om te vernieuwen wanneer dit jouw uitkomt. Ik kan niet aangeven over welke kortingen je het hebt. Ook is van de iPhone 5 bij T-Mobile nog niets bekend.
Reputatie 2
Ik mag op 21april mijn contract gaan vernieuwen, gezien je 3maanden van te voren kan vernieuwen. Vraam af welke korting ik zou kunnen krijgen. Ik loop al een tijdje met t-mobile.. een trouwehond

Reputatie 6
Badge +8
ff bellen met de afdeling verlengingen , je gan ook verlengen via studentmobiel of GSMweb enz.
Soms bieden zij een betere aanbieding, maar eerst maar afwachten wat T-Mobile bied.
Je weet al wat je wilt? (telefoon, abonnement enz.)
Reputatie 2
Ga voor de LG optimus 2X, met Relax + Web 250
Reputatie 6
Badge +8
Ok dan nu rond gaan kijken en T-Mobile verlengingen bellen, kijk ook op de andere kanalen.
Reputatie 5
@ Raymond, bedankt maar helaas werkte dat ook niet, geen problemen verder ik had het toestel net dus ik kon gewoon terug naar de winkel, sinds woensdag een nieuw toestel en hiermee tot dusver geen problemen gehad (klopt af) verder top toestel. Heb het gevoel dat deze qua bereik ook een stukje beter werkt dan de oudere htc toestellen (de 3G dekking wordt langer vastgehouden in minder bedekte gebieden etc)
Reputatie 5
@Netgangster

Vervelend dat er in eerste instantie een defect toestel is geleverd. Gelukkig heb je hier binnen de termijn van 8 dagen melding van gemaakt waardoor je altijd een nieuw toestel mee krijgt. Even voor de herhaling: Veel plezier met je nieuwe HTC Desire Z! 😉