Toen ik het abonnement afsloot heb ik mijn belgedrag overschat, met als gevolg dat ik na de startperiode van een aantal maanden, ieder eind van de maand 1000 belminuten tegoed had.
Toegegeven, mijn eigen fout en daar valt weinig aan te doen.
Beste mensen,
Nog iets leuks over contractverlenging bij T-mobile!!
vanaf 2 maart 2007 heb ik een relax 500 abonnement dat aanstaande 2 maart afloopt.
Toen ik het abonnement afsloot heb ik mijn belgedrag overschat, met als gevolg dat ik na de startperiode van een aantal maanden, ieder eind van de maand 1000 belminuten tegoed had.
Toegegeven, mijn eigen fout en daar valt weinig aan te doen. T-mobile heeft daar in 2 jaar tijd veel aan verdiend, want je beltegoed blijft maar 2 maanden staan.
Ik dien nu mijn contract te verlengen en wil een sim only Relax abonnement voor 1 jaar nemen. Even met Helpdesk van T-mobile gebeld, om te vragen naar procedures en wat er met mijn beltegoed van 1000 minuten gebeurt. Luister en huiver: als dank voor het verlengen van mijn contract bij T-mobile vervalt mijn beltegoed. Loyale en trouwe klanten worden gestraft door het afpakken van opgespaard beltegoed.
Reden voor mij om naar een andere provider over te stappen. Iedereen is gewaarschuwd en kan zijn eigen conclusies trekken.
Heb net mijn contract verlengd van relax 250 naar relax 300 icm een gratis Iphone 16Gb. Mijn vraag is echter, zit er al standaard 24 maanden web en walk plus bij. Dit wordt als actie aangeduid. Tijdens de telefoonkeuze en naast de foto van de Iphone staat, "Actie Nu Gratis 24 maanden web en walk plus bij een relax 300 abbo". Vervolgens kom je op een pagina waar je dat kan aanvinken, maar wordt er wel 14 eurie zoveel bij het maandbedrag getelt?! iemand een idee hoe dit zit?
Ik vind het ook een groot verschil met t-mobile en dealers.
Mijn abonnement loopt bijna af en ik wil zo een iphone met relax 300 afsluiten. Bij t-mobile betaal je dan 28,50 per maand met gratis web en walk plus. Voor de Iphone betaal je dan bijna 140 euro.
Maar...
Bij student mobiel heb je dezelfde deal, alleen krijg je de iphone dan gratis...
Waarom zo'n groot verschil?
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.