Aanbod bij contractvernieuwing (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

388 reacties

Reputatie 2
Hoi,

Mijn flex 20 contract loopt per 14 mei af.En ik heb nog 175 euro aan flex tegoed over.
Nu wil ik graag verlengen met de iphone 5 maar die komt pas in juni uit.
Is het mogelijk om pas later te verlengen zonder dat m'n contract automatisch met een jaar word verlengt?
En welk abbo word er aangeraden?Ik zie iplan ,iphone en relax.Welke zou het beste bij mij passen?

Alvast bedankt,
Reputatie 6
als je niet verlengd tot de iphone 5 loop je contract gewoon door je moet dan 1 maand v
van te voren op zeggen wat voor nieuw contract je moet nemen moet je maar alles goed door lezen op tmobile website
Reputatie 2
Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice. Ik heb mijn abonnement weer met 2 jaar verlengd en krijg een nieuw toestel. Ben nu weer een tevreden klant. Stel het op prijs dat er moeite voor mij wordt gedaan. De moderators hier ook bedankt voor de moeite!
MVG Maximus
Reputatie 2
Ook ik kon eindelijk mijn contract verlengen en wilde graag een blackberry bold 9780. Mijn broertje (die veel korter dan mij abonnee is en veel minder belt) heeft vorige maand bij zijn verlenging deze toestel voor 99 euro gekregen. Ik echter als jarenlange trouwe klant moet er 150 euro voor betalen! Dit is toch geen leuke aanbieding meer?? En vanwaar dat prijsverschil nu? Willen jullie van me af ofzo?
Reputatie 2
Webco1959 schreef:

@Jeremy
Ik heb jouw post doorgegeven aan de Sales afdeling van T-Mobile. Wellicht dat zij je een andere aanbieding kunnen doen.

Ook ik zou graag een aanbod ontvangen.
Alleen dan niet door Larissa (verkoopadviseur) van de chat. Zij blijft volhouden dat het toestel dat ik graag wil hebben, voor nieuwe abonnees niet de prijs heeft die het op internet heeft, maar duurder is (1-jarig relax 190, internet plus abo icm Samsung Galaxy Ace: nieuwe abo volgens de site 19,95, volgens haar 79,95, bij vernieuwen 49,95). Ze ging zelfs zover dat ze aangaf dat ik maar eens beter moet lezen!!

Ik hoop dat het een goed aanbod wordt, want hier ben ik eigenlijk HELEMAAL niet van gediend.

mvg Sylvia
Reputatie 2
@Xtince
Er wordt gekeken naar verschillende factoren, onder meer het tariefplan dat je kiest, de hoogte van je facturen ennz enz. aan de hand van deze gegevens wordt er een aanbod gedaan. Het is altijd mogelijk dat er voordeliger opties zijn. Zo kan het zijn dat een nieuw contract voordeliger is (let wel op de aansluitkosten die je dan betaalt) of dat een toestel via een onafhankelijk verkooppunt voordeliger is. Ik vraag de Sales afdeling van T-Mobile om contact op te nemen om te kijken of ze je een mooie aanbieding kunnen doen.

@Syvlia607
Ik heb de Sales afdeling gevraagd naar je vraag te kijken. Zij zullen contact met je opnemen.
Reputatie 2
@webco 1959

Vanochtend heeft de klantenservice ook al contact met mij opgenomen n.a.v een klachtenmail die ik over deze chat had gestuurd.
Zij hebben het keurig voor mij opgelost, en een goed aanbod gedaan.
Het is prettig te merken dat er serieus iets met mijn klacht werd gedaan. Nu alleen nog even wachten tot mijn toestel binnen is!
Reputatie 2
@Syvlia607.
Ik ben blij dat je klacht is opgelost en dat je je gehoord voelt. Wij doen ons best.
Reputatie 2
Ook ik ben gebeld door de sales afdeling en heb er uiteindelijk een mooi aanbod van gekregen waardoor ik dus nog een jaar trouw aan tmobile blijf. Toch goed dat tmobile bestaande klanten toch tegemoet komt.
Reputatie 2
Ook ik ben al een aantal jaren trouwe klant van T-mobile (destijds begonnen bij Orange). Ik heb zelfs op dit moment twee(!) abonnementen lopen. Nooit een betalingsachterstand gehad. Na twee jaar de iPhone 3G gebruikt te hebben vroeg ik aan de salesafdeling of ze mij een aanbieding konden doen voor de iPhone 4. Dat kon dus niet. Ook niet toen ik aangaf dat ik al klant was. Nu heb ik al een paar keer een moderator zien schrijven dat hij/zij contact heeft opgenomen met sales om toch een leuk aanbod te doen? Indien dit kan voor de iPhone 4, wil ik mijn contract wel verlengen. Indien dit niet kan, sorry T-mobile, maar dan stap ik over naar een andere provider.
Reputatie 2
@MustiSen
Er wordt gekeken naar verschillende factoren, onder meer het tariefplan dat je kiest, de hoogte van je facturen ennz enz. aan de hand van deze gegevens wordt er een aanbod gedaan. Het is altijd mogelijk dat er voordeliger opties zijn. Zo kan het zijn dat een nieuw contract voordeliger is (let wel op de aansluitkosten die je dan betaalt) of dat een toestel via een onafhankelijk verkooppunt voordeliger is. Helaas hebben zij dit keer geen betere aanbieding kunnen maken.
Reputatie 2
Webco1959 schreef:

@MustiSen
Helaas hebben zij dit keer geen betere aanbieding kunnen maken.

Dat is het juist: er is helemaal g
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118416]Aanbod bij contractsvernieuwing (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]