Beantwoord

Aanbod bij verlenging

• 13 januari 2016
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Ik mag op 31jan 2016 verlengen en ben al jaren lid van t-mobiel ik zou graag een persoonlijk aanbod willen krijgen voor de iPhone 6s64 gb.
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2016, 10:32

Hey Edwin,

Welkom op ons Forum en leuk dat je wilt verlengen! :D

Ik heb een belafspraak voor je ingepland op maandag 1 februari, omdat er pas een aanbod gedaan kan worden wanneer je daadwerkelijk kunt verlengen en op zondag wordt er niet uitgebeld. Als je hier nog een specifiek tijdstip/dagdeel voor zou willen inplannen, dan hoor ik dat graag! Dit geldt ook als maandag je niet uitkomt. Wanneer je gebeld wordt, gebeurt dit met een onbekend nummer, houd daar dus rekening mee!

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan even weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Edwin,

Welkom op ons Forum en leuk dat je wilt verlengen! :D

Ik heb een belafspraak voor je ingepland op maandag 1 februari, omdat er pas een aanbod gedaan kan worden wanneer je daadwerkelijk kunt verlengen en op zondag wordt er niet uitgebeld. Als je hier nog een specifiek tijdstip/dagdeel voor zou willen inplannen, dan hoor ik dat graag! Dit geldt ook als maandag je niet uitkomt. Wanneer je gebeld wordt, gebeurt dit met een onbekend nummer, houd daar dus rekening mee!

Als wij in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan even weten!
Alvast bedank groet Edwin

Reageer