Beantwoord

Aanbod tablets van T-Mobile

• 16 februari 2016
  • 5 reacties
  • 262 Bekeken

Hallo

Ik heb een abonnement met een tablet en ik kan bijna mijn contract verlengen.
Maar vraag mij af waarom het aanbod steeds minder word...

Waar zijn de Samsung top tablets? Tab s? Galaxy view? Ik heb totaal geen belang bij Apple en ook niet de a serie van Samsung....
Als het aanbod niet beter word, zal ik mijn abonnement stop zetten.

Word het aanbod nog beter of gaan de tablet abonnementen er uit?
icon

Beste antwoord door David 16 februari 2016, 14:32

Hey Marvin,

Logisch dat je dit even checkt, zeker als je binnenkort gaat verlengen.

De abonnementen voor tablets gaan er niet uit, maar op dit moment is dit het aanbod wat we bieden qua tablets. Vooralsnog is er geen zicht op wijzigingen hierin.

In ons systeem zie ik dat je abonnement voor je tablet op 22 september afloopt, dus op 23 mei kunt gaan verlengen. Er is op dit moment dus nog tijd genoeg om te kijken of het aanbod nog verandert ter zijner tijd, daar hebben we op dit moment überhaupt nog geen inzicht in..

Als we je in de tussentijd ergens nog bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Marvin,

Logisch dat je dit even checkt, zeker als je binnenkort gaat verlengen.

De abonnementen voor tablets gaan er niet uit, maar op dit moment is dit het aanbod wat we bieden qua tablets. Vooralsnog is er geen zicht op wijzigingen hierin.

In ons systeem zie ik dat je abonnement voor je tablet op 22 september afloopt, dus op 23 mei kunt gaan verlengen. Er is op dit moment dus nog tijd genoeg om te kijken of het aanbod nog verandert ter zijner tijd, daar hebben we op dit moment überhaupt nog geen inzicht in..

Als we je in de tussentijd ergens nog bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Beetje jammer dat er in zo veel tijd nog niks is veranderd... ik wil geen apple, en de a serie van samsung is niks bijzonders.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Marvin,

Jammer om te lezen dat het aanbod tablets op onze site niet aansluit op jouw wensten.

Mag ik vragen waarom je geen Apple wilt gebruiken? Heb je hier slechte ervaringen mee?

Mocht je een tablet willen aanschaffen in combinatie met een T-Mobile abonnement, dan kan je dit uiteraard ook via een externe dealer doen. Zij hebben in de meestal gevallen een ander aanbod op hun website. Is dit een optie voor jou?
Hi Marvin,

Jammer om te lezen dat het aanbod tablets op onze site niet aansluit op jouw wensten.

Mag ik vragen waarom je geen Apple wilt gebruiken? Heb je hier slechte ervaringen mee?

Mocht je een tablet willen aanschaffen in combinatie met een T-Mobile abonnement, dan kan je dit uiteraard ook via een externe dealer doen. Zij hebben in de meestal gevallen een ander aanbod op hun website. Is dit een optie voor jou?

Hardware van 5 jaar geleden, ongemakkelijk besturingssysteem, te duur, Itunes!, geen uitbreidbaar geheugen, mijn eigen media er op zetten is niet mogelijk. en kan zo nog wel even door gaan.
apple is gewoon veel te dure meuk.

Gewoon belachelijk dat de top tablets van samsung niet worden aangeboden!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marvin,

Haha je bent duidelijk geen Apple fan. Dit is iets wat mijn zwager ( een diehard Samsung gebruiker) ook zou zeggen. Het is inderdaad jammer dat wij de Samsung tablets niet aanbieden, maar je kan er wel een aanschaffen in combinatie met een T-Mobile abonnement zoals Issam ook aangeeft. Heb je al gekeken bij externe dealers?

Reageer