Beantwoord

Aanbod verlenging

Ik ben erg tevreden over T-mobile en zou graag een goed aanbod voor verlenging willen ontvangen. Ik zie echter net als vele anderen geen voordeel voor bestaande klanten tijdens verlengen van hun contract.

Ik zou graag een Iphone 6S willen met een 2-jarig of 1 jarig abonnement. Voorkeur tussen 1000-4000 MB per maand en 120 min en onbeperkt sms.
icon

Beste antwoord door kme 18 januari 2016, 13:55

Lprins85 schreef:

Ik ben erg tevreden over T-mobile en zou graag een goed aanbod voor verlenging willen ontvangen. Ik zie echter net als vele anderen geen voordeel voor bestaande klanten tijdens verlengen van hun contract.

Ik zou graag een Iphone 6S willen met een 2-jarig of 1 jarig abonnement. Voorkeur tussen 1000-4000 MB per maand en 120 min en onbeperkt sms.

Hoi Lprins,

Welkom op het forum en fijn dat je zo tevreden bent.

Uiteraard wilt iedereen een super aanbod voor een verlenging. Heb je al gekeken naar je persoonlijke aanbod via My T-Mobile? Wellicht dat daar al een aanbod staat dat je bevalt. Zo niet, dan kunnen we regelen dat je gebeld wordt en dat jullie even babbelen. Dit kan alleen een medewerker voor je inplannen, dus daar moet je even op wachten dan.

Hopelijk voldoende beantwoord, zo niet, dan horen we het graag.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Lprins85 schreef:

Hoi Lprins,

Welkom op het forum en fijn dat je zo tevreden bent.

Uiteraard wilt iedereen een super aanbod voor een verlenging. Heb je al gekeken naar je persoonlijke aanbod via My T-Mobile? Wellicht dat daar al een aanbod staat dat je bevalt. Zo niet, dan kunnen we regelen dat je gebeld wordt en dat jullie even babbelen. Dit kan alleen een medewerker voor je inplannen, dus daar moet je even op wachten dan.

Hopelijk voldoende beantwoord, zo niet, dan horen we het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lprins85,

Zoals Kme al zei; heel leuk dat je wilde verlengen.. en dat ook gedaan hebt! :D

Ik zie dat je een uurtje geleden contact hebt gehad om je aanbod van gisteren aan te nemen, goed nieuws dus! Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat natuurlijk graag van je!

We zijn ook erg nieuwsgierig naar jouw ervaring met je nieuwe iPhone 6S! 🙂

Reageer