Beantwoord

Aanbod verlenging abonnement met nieuw contract duur 2 jr .

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Dit aanbod ad Eur 21,49 (en geen Eur 18,- ) is telefonisch gesteld met toezegging dat papieren worden toegezonden.
Hoe definitief is de telefonische acceptatie, aangezien dit aanbod voor mij op een zeer ongelegen moment is gesteld en er vanuit gegaan is, dat pas bij ondertekening het contract van kracht is. Op de site van t-mobile ziet het nieuwe contract er erg definitief uit.
graag toelichting hierop
icon

Beste antwoord door iRoy 9 juni 2016, 17:52

Hoi,

Welkom op het forum.

Spijt van je online of telefonische aankoop?
Voor elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen. Als T-Mobile de producten heeft ontvangen, krijg je binnen 14 dagen je geld teruggestort.

Wel hoop ik dat je bij T-Mobile blijft. Al gekeken naar alle voordelen waar je gebruik van kunt maken? Anders leg ik ze graag voor je uit.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Hoi,

Welkom op het forum.

Spijt van je online of telefonische aankoop?
Voor elke online of telefonische bestelling heb je een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze tijd kun je je bestelling nog annuleren en alle ontvangen producten terugsturen. Als T-Mobile de producten heeft ontvangen, krijg je binnen 14 dagen je geld teruggestort.

Wel hoop ik dat je bij T-Mobile blijft. Al gekeken naar alle voordelen waar je gebruik van kunt maken? Anders leg ik ze graag voor je uit.
Dit is een algemeen antwoord. Graag toelichting op het totaalbedrag ad Eur 21,49. Is de korting van Eur 3,49 op het totaalbedrag maandelijks? Waarom is dit niet gewoon in het contract opgenomen. Ik voel een lichtelijk argwaan waarom dit in kleine lettertjes is opgenomen.
Reputatie 3
Normaal zijn alle kortingen gedurende je gehele contract dus 12 of 24 maanden. Dit staat normaal ook gespecificeerd op je contract en in de mail. ( niet verstopt in de kleine lettertjes hoor :d )

Maar aangezien ik gewoon een zeer tevreden klant ben, en geen medewerker. Kan ik niet zien wat je precies besteld hebt en helaas nu alleen een algemeen antwoord geven.

Als je me verteld wat je besteld hebt, kan ik je een exact antwoord geven. Dus is het een "basis sim" of een "stel samen en stel bij" abonnement? en wat voor bundels heb je?
het is een "stel samen en stel bij"abonnement ad Eur 10,-
extra's 11,49
Altijd extra veilig online 1,49
Onbeperkt bellen 10,-
Totaal 21,49

Dit staat dus in mijn nieuwe contract weergegeven.

In mijn gmail staat het aanbod met de korting in kleine lettertjes.

Uit jouw mail maak ik dus op dat er ook een 12 maanden contract bestaat.
Ik had graag iemand van t-mobile gehad, die direct diverse mogelijkheden/voordelen kan geven.
Overigens niets ten nadele van jou, want je antwoorden komen heel snel en als je geen medewerker bent, dan mogen ze van t-mobile wel heel dankbaar zijn voor het werk dat jullie doen voor hun.
alvast bedankt.
Reputatie 3
Dankjewel voor je reactie. Ze zijn gelukkig heel blij met ons hoor, vandaag nog een leuk cadeau van ze gehad.

Maar goed zoals ik het begrijp hieruit betaal je zonder kortingen 21,49 en zou je met kortingen (welke je gehele contract krijgt, dus 24 maanden) op 18,50 uitkomen.

Hiervoor kun je onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen Nederland en 120 minuten in de EU. En heb je niet gekozen voor een extra snelle internet bundel, wel heb je gratis onbeperkt internet op een lage snelheid. Als extra optie heb je Altijd extra veilig online.

Ik hoop dat hiermee wat duidelijker is geworden. Wist je trouwens dat als je nog iemand anders kent die ook t- mobile heeft, jullie beiden 2,50 korting per maand kunnen krijgen. Dit heet T-Mobile samen en kun je zelf activeren via je my t-mobile account. (Is dus buiten je contact om) en zo ben je nog voordeliger uit.

Maar voor de zekerheid wacht ff de reactie van een moderator af (tmobile medewerker) ik verwacht dat deze morgen reageert en deze kan het nog nakijken in de systemen. (Zo weten we beiden zeker dat de maand tarieven correct zijn)
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sucy,

We zijn zeker dankbaar voor alle forumleden die elkaar hier helpen. iRoy is een echte topper! 😃 Hij liet ook al een aantal voordelen vallen van ons. Op deze pagina staan alle voordelen voor je op een rijtje!

Ik heb zojuist jouw verlenging even bekeken en deze ziet er als volgt uit:

Stel Samen & Stel Bij 24 maanden Startabonnement €10,-
Altijd Extra Veilig Online €1,49
Bellen Onbeperkt NL + 120 EU €10,-

Korting Startabonnement 24 maanden €2,-
Korting bellen bundel 24 maanden €1,49

Je komt dus op €18,- per maand uit. :)

Mocht je hier helemaal niet blij mee zijn en toch nog een keer met iemand van ons willen kletsen over de mogelijkheden dan kunnen wij altijd een belafspraak voor je inplannen met een van onze sales-collega's. Als je dit wilt is het handig als je laat weten wanneer dit het beste uitkomt, dan plannen wij de afspraak in.
hallo Amy,

bedankt voor de toelichting. Een belafspraak is niet nodig. Ik ben huiverig voor de lange duur van 2 jaar.
Bovendien bel ik niet lang en niet veel. Bovendien wil ik weten of er een contract van 1 jaar bestaat (en zonder onbeperkt bellen) .

Alvast bedankt voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,
Sucy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sucy,

Dankjewel voor je reactie. Het is natuurlijk ook mogelijk om een contract van 12 maanden aan te gaan. Dit zijn jouw opties als je voor een 12 maanden contract gaat.

Stel Samen & Stel Bij 24 maanden Startabonnement €10,-
Altijd Extra Veilig Online €1,49
120 Min EU €5,-
Korting bellen bundel 12 maanden €1,50 .

Je komt daarmee dus uit op €14,99. Op deze pagina kun je zelf ook andere opties kiezen.

Als je wilt dan kan ik laten bellen dan kun je direct je verlenging annuleren en een nieuwe verlenging doen. Laat je mij weten of je daar interesse in hebt?
hallo Hajar,
Graag wil ik gebeld worden omtrent de verlenging. Wellicht kan tijdens dit gesprek blijken of een nieuwe verlenging meer overeenkomt met mijn verbruik.
Alvast bedankt voor de moeite.
Groeten,
Sucy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sucy,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik heb een belafspraak gemaakt voor je. Je kan zo snel mogelijk gebeld een anoniem belletje verwachten van mijn collega's van de verkoopafdeling.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen! :8
Hoi Sucy,

Waarom, zou je trouwens de "Altijd Extra Veilig Online" nemen? Je neemt ook geen databundel, dus ga ik er vanuit dat je geen mobiel internet gebruikt op je mobiele telefoon, of misschien alleen via WiFi. De bundel "Altijd Extra Veilig Online" werkt alleen als je via 2G/3G/4G internet en niet als je via WiFi internet. Daar kun je dus nog op besparen.

Het verschil tussen een 12 maanden en 24 maanden abonnement is vooral de korting die je krijgt. Die is iets groter met een 24 maanden abonnement.

12 maanden
Stel Samen & Stel Bij Startabonnement €10,-
0 MB €0,-
Bellen 120min NL & EU €5,-

Korting bellen bundel 12 maanden €1,50

Totaal: €13,50

12 maanden
Stel Samen & Stel Bij Startabonnement €10,-
0 MB €0,-
Bellen 120min NL & EU €5,-

Korting bellen bundel 24 maanden €2,00

Totaal: €13,00

Daarbovenop komt nog een Start-abonnement korting van 12 of 24 maanden begrijp ik uit de reactie van Amy. Hoe hoog die is, is afhankelijk van je huidge contract. Ik gok op 1 Euro voor 12 maanden en 2 Euro voor 24 maanden.

Reageer