Beantwoord

Aanbod verlenging en kosten vervroegde vernieuwing

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
vandaag gebeld om te verlengen, gevraagd of er nog iets aan de prijs te doen was per maand, ben al lang vaste klant.
er kon 2 euro af per maand.
ik moest alleen 4 euro nog wat betalen kopie heffing, echter ik krijg de bevestegings mail binnen, moet ik ook nog ruim 70 euro betalen voor vroeg verlengen, blijkt dat het morgen pas binnen 4 maanden valt.
ik bellen, want het meisje wat ik aan de telefoon had gehad had hier niets over gezecht (lijkt me toch wel klantvriendelijk om even te vermelden dat ik beter de volgende dag kan verlengen.
vervolgens kijk ik op internet, en nu blijkt er een aanbieder te zijn de de telefoon en het zelfde t mobile abonement aanbied voor 29 euro per maand. erg vreemd. maar ik moet nog steeds worden terug gebeld
over het anuleren van de verlenging.
als je belt constant in de wacht gezet, overlegen met collega's, en trage systemen.
icon

Beste antwoord door David 23 november 2015, 11:18

Hoi Sandyc,

Van harte welkom op ons Forum! :)

Excuses dat je niet goed bent ingelicht over de kosten van een vervroegde verlenging, dit had wel moeten gebeuren. Ik zie dat je vanochtend gebeld hebt met mijn collega en dat je gaat kijken via een derde partij voor een aanbod. Ben je hier al verder mee gekomen? Als we je nog kunnen adviseren of als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Het verschil met derde partijen is dat zij vaak een grotere voorraad telefoons hebben, aangezien ze dit aanbieden voor meerdere providers. Op die manier kunnen ze soms scherpere aanbiedingen doen.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sandyc,

Van harte welkom op ons Forum! :)

Excuses dat je niet goed bent ingelicht over de kosten van een vervroegde verlenging, dit had wel moeten gebeuren. Ik zie dat je vanochtend gebeld hebt met mijn collega en dat je gaat kijken via een derde partij voor een aanbod. Ben je hier al verder mee gekomen? Als we je nog kunnen adviseren of als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Het verschil met derde partijen is dat zij vaak een grotere voorraad telefoons hebben, aangezien ze dit aanbieden voor meerdere providers. Op die manier kunnen ze soms scherpere aanbiedingen doen.

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten! 🙂
Ben vandaag gebeld, en aangezien ze niets aan de prijs konden doen (op de 2 euro korting) die bijna standaard is.
Wat ook werd voorgesteld om al een bedrag voor het toestel te betalen,dan werden de maandlasten minder (blijkbaar snapen ze niet dat je dit zelf betaald)
Uiteindelijk de telefoon bij derde partij besteld, geen kopieer heffing, gratis 2 hoesjes voor de telefoon gratis simkaart, alleen verzendkosten, erg raar dat t mobile dit niet voor vaste kan doen.
Lijkt me dat t mobile ook de telefoons groot inkoopt, en dus korting krijgt.
@sandyc
Providers kopen niet zo groot in als derde partijen. Omdat derde partijen meestal contracten bij meerdere providers aanbieden, kunnen ze scherpere prijzen bieden. Rondkijken bij externe dealers loont vaak. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sandy,

Jammer dat je er niet uit bent gekomen met mijn collega maar ik ben blij dat je alsnog een goede aanbieding hebt gevonden! Je vernieuwing is ondertussen ook in ons systeem verwerkt en op 20 maart 2016 gaat je nieuwe abonnement in! Veel plezier met je nieuwe toestel alvast! 🙂
Vervolg op het verlengen binnen. 4 maanden.
Eesrst word ik gebeld, waarom ik een abonnement zou hebben gestopt.
Ik geef aan kijk eerst eens in u systeem hoe en wat, toen werd het duidelijk voor mevrouw.
Vandaag kreeg ik de factuur van mijn mobiel, en jawel er word 70 euro in rekening gebracht wegens vroeg verlengen, wat niet het geval is, aangezien ik dit gelijk had opgezocht.
Duidelijk gevraagd aan de mevrouw aan de telefoon, dat dit dus niet meer op de factuur kwam,
Ja ja meneer de boel is geannuleerd, maakt u zich geen zorgen.
Dus weer bellen, weer door het zoveelste keuze menu heen.
Maar volgens mevrouw lag het aan het systeem, en het zou worden aangepast.
Het is blijkbaar heel moeilijk voor de medewerkers van t mobile, om het is in 1 keer goed te doen.
Ik moet hier weer tijd in moeite insteken, omdat hun blijkbaar hun werk niet goed doen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sandy,

O,jee! Wat balen dat het niet helemaal goed is gegaan! :S Goed dat je hier direct contact over op hebt genomen.

Ik zie dat mijn collega de kosten voor de Early Renwal heeft vergoed. Dit bedrag zal verrekend worden op je aankomende factuur. Mocht er weer iets niet kloppen dan kun je ons ook altijd hier een bericht sturen. Dat scheelt weer een belletje en we helpen je hier natuurlijk ook graag! 🙂

Reageer