Beantwoord

Aanbod via Studentmobiel

Hallo,

Ik zag op studentmobiel.nl dat als ik een galaxy S5 Neo neem met 3GB en 120 minuten, dat het mij 26 euro kost. Als ik het via T-Mobile doe, en ik kies daar ook voor 3GB en 120 minuten , dan moet ik 31 euro betalen, klopt dit wel?
icon

Beste antwoord door HarryMe 19 november 2015, 22:33

Hoi Erwinn,
dit klopt.
Wel komen er bij Studentmobiel nog verzendkosten bij.
Bij afsluiten via Studentmobiel moet je er rekening mee houden dat de garantie ook via hun loopt.

Als je met de T-Mobile klantenservice belt en verlengt kun je een kleine korting bedingen en wordt het maandbedrag een paar euro lager.
Dan krijg je garantie via T-Mobile.

😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hoi Erwinn,
dit klopt.
Wel komen er bij Studentmobiel nog verzendkosten bij.
Bij afsluiten via Studentmobiel moet je er rekening mee houden dat de garantie ook via hun loopt.

Als je met de T-Mobile klantenservice belt en verlengt kun je een kleine korting bedingen en wordt het maandbedrag een paar euro lager.
Dan krijg je garantie via T-Mobile.

😃
Reputatie 5
Dat kan.
Dealers mogen naast de acties van de providers ook hun eigen acties samenstellen.
Dealers verkopen voor alle providers en dus daarom ook meer toestellen in. Hierdoor krijgen ze vaak hogere kortingen die ze weer doorberekenen in de aanbiedingen.

Vaak zijn dit non branded (geen software provider) toestellen en bestemd voor andere landen. De updates voor de toestellen kunnen dan achterlopen. Als je dit geen probleem vind dan kan je gerust via hun bestellen.

Edit: Fabrieksgarantie heb je via alle kanalen. Dit is 2 jaar.Via provider of dealer maakt niet uit. Fabrieksgarantie is hetzelfde.
Reputatie 4
Badge +4
Bijna iamPuk, maar de S5 Neo van Studentmobiel is gewoon een unbranded NL versie (het standaard model voor de NL markt dus).
Dus geen paniek.

Reageer