Beantwoord

Aanbod voor verlenging

Ik zie dat ik al kan verlengen, graag blijf ik bij T-mobile maar als ik naar de prijzen kijk en het vergelijk met andere providers denk ik niet echt dat dat gaat lukken. Ik wil een abonnement aansluiten met een Iphone 6 64GB maar dan vind ik de prijzen echt tegen vallen bij T Mobile. Ik ben al een klant uit de ben tijd. Vroeg kreeg je nog een persoonlijk aanbod, bestaat dat nog?

Een twijfelende klant
icon

Beste antwoord door Amy 4 december 2015, 12:25

Hey Red,

Ik zie inderdaad dat je al even mag verlengen. Ik snap dat je op zoek bent naar een goed aanbod!

Eind oktober heb je contact via e-mail gehad met onze sales-afdeling en een van mijn collega's heeft je ook gebeld maar keer helaas voicemail. Via My T-Mobile kun je een persoonlijk verlengingsaanbod terug vinden. Het online aanbod is natuurlijk erg handig maar we zien dat veel mensen graag ook in gesprek gaan met een medewerker van onze verkoopafdeling. Onze collega's denken graag met je mee en helpen je verder om een goede keuze te maken! Je kunt hiervoor het beste contact opnemen via 0800-8104. Laat je aan ons weten of het allemaal gelukt is? :8

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Red,

Ik zie inderdaad dat je al even mag verlengen. Ik snap dat je op zoek bent naar een goed aanbod!

Eind oktober heb je contact via e-mail gehad met onze sales-afdeling en een van mijn collega's heeft je ook gebeld maar keer helaas voicemail. Via My T-Mobile kun je een persoonlijk verlengingsaanbod terug vinden. Het online aanbod is natuurlijk erg handig maar we zien dat veel mensen graag ook in gesprek gaan met een medewerker van onze verkoopafdeling. Onze collega's denken graag met je mee en helpen je verder om een goede keuze te maken! Je kunt hiervoor het beste contact opnemen via 0800-8104. Laat je aan ons weten of het allemaal gelukt is? :8
Amy,

Het punt is dat ik vind dat tmobile geen goede aanbiedingen doet op dit moment. zeker niet voor bestaande klanten. op het internet is de iphone 6 goed koper te vinden dan bij tmobile op dit moment.
Waar is de tijd gebleven dat de een mooie aanbieding krijgt als trouwe klant.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Red,

We doen natuurlijk altijd ons uiterste best om een goed verlengingsaanbod beschikbaar te stellen. Nou is het wel zo dat online resellers zoals Studentmobiel of Gsmweb inderdaad goedkoper kunnen zijn. Dit komt doordat zij zelf hun prijzen voor de toestellen kunnen bepalen. Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen.

Wil je het laten weten als we je toch nog ergens mee kunnen helpen? 🙂

Reageer