Beantwoord

aanheffing verkeerd ingevuld

  • 4 december 2018
  • 2 reacties
  • 708 Bekeken

hallo,

mijn contract is bijna afgelopen en wil deze gaan verlengen. nu kom ik er echter achter dat er al 2 jaar een fout staat in mijn gegevens. de aan heffing is dhr. lccw holl..... maar zou echter mevr. lccw holl... moeten zijn. nu was mijn vraag of dit aangepast kan worden. zo ja, door mij zelf of moet dit door een medewerker van t-mobile gebeuren?

alvast bedankt,
mvg
icon

Beste antwoord door Hajar 5 december 2018, 14:54

Hi Wesselholl,

Oeps foutje zie ik inderdaad. Ik heb diit gelijk aangepast. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste mevrouw,

Dit kan aangepast worden door een forum moderator. Ze zullen morgen zeker reageren. Ze beantwoorden vragen op volgorde van binnenkomst.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wesselholl,

Oeps foutje zie ik inderdaad. Ik heb diit gelijk aangepast. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer