Beantwoord

aankoopbon van bestelling opvragen

• 9 maart 2019
  • 2 reacties
  • 402 Bekeken

Van de week een nieuwe Samsung A7 (2018) gekocht. Alleen ben ik de aankoopbon kwijt en deze heb ik nu net nodig om € 30,- terug te krijgen van Samsung. Kunnen jullie helpen?
icon

Beste antwoord door David 11 maart 2019, 10:27

Hoi Mandy

Bij bestellingen in de winkel kun je inderdaad (zoals Aelonius aangeeft) bij de desbetreffende winkel langsgaan. Bij bestellingen die bij ons telefonisch of online zijn gedaan, kunnen wij vaak nog een aankoopbon regelen. Wanneer de bestelling via een derde partij is gedaan, dan moet dit via die partij worden geregeld, wij hebben de bon dan niet in ons eigen systeem.

Je bent op de Community niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment niet controleren wat voor jou geldt. Als je er met bovenstaande info nog niet uit weet te komen, stuur me dan even een privébericht via mijn profiel met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik voor je kijken!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi Mandy!

Afhankelijk waar jij het toestel aangeschaft hebt, kan T-Mobile je helpen. Wanneer je bij de winkel bent geweest dan kan je daar met jouw ID kaart terug gaan en een kopie van de bon laten printen. Dit zou jou kunnen helpen. Als je het op een andere wijze hebt besteld dan zal je heel even moeten wachten.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mandy

Bij bestellingen in de winkel kun je inderdaad (zoals Aelonius aangeeft) bij de desbetreffende winkel langsgaan. Bij bestellingen die bij ons telefonisch of online zijn gedaan, kunnen wij vaak nog een aankoopbon regelen. Wanneer de bestelling via een derde partij is gedaan, dan moet dit via die partij worden geregeld, wij hebben de bon dan niet in ons eigen systeem.

Je bent op de Community niet geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment niet controleren wat voor jou geldt. Als je er met bovenstaande info nog niet uit weet te komen, stuur me dan even een privébericht via mijn profiel met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan ga ik voor je kijken!

Reageer