Beantwoord

Aanpassen abonnement lukt niet

ik heb een 2 jaar abonnement dat 20 juli afloopt. Ik zou het per 21 maart kunnen verlengen/aanpassen maar dit lukt me niet. Ik wil aanpassen. Geen idee waarom het niet lukt om dit digitaal te doen.

Ik heb een aantal keren gebeld naar de klantenservice maar is niet bereikbaar. Verbinding valt na een tijdje stil

icon

Beste antwoord door David 24 mei 2020, 13:05

Hi @jose.valks,

Goed dat je het even laat weten hier op onze Community! Ik ben het gelijk voor je na gaan kijken en ik zie dat je al verlengd hebt op het nummer waarmee je bent ingelogd op de Community. Op 27 maart jl. is er telefonisch een verlenging afgesloten en die gaat na jouw huidige abonnement van start. De startdatum van jouw verlenging is dus 21 juli 2020. Dit abonnement is een Go 5 GB abonnement met onbeperkt bellen. Als je naar jouw My T-Mobile gaat en klikt op ‘Abonnement & Instellingen’ zie je een tabblad ‘Nieuw’ staan en daar zie je meer details van jouw verlenging. 

Als je hier nog aanvullende vragen over hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je! 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jose.valks 

As je gewoon naar de T-mobile website gaat, zoek dan een sim only of abonnement met toestel uit en kies voor verlengen ipv nieuw.

volgens mij heb ik dat geprobeerd maar lukte dit ook niet. Zal het nogmaals proberen. Dank alvast voor het meedenken

Reputatie 7
Badge +15

@jose.valks

Je kan je bundel nu ook al wijzigen, in de app onder abonnement klik op GO add-ons en Via de website onder abonnement & instellingen, bundel wijzigen, klik op go add-ons ^ (dropdown menu).

als ik verleng komt er een roze balk: “op basis van onze informatie kun je nog niet vernieuwen. Dit kan omdat je nog niet aan het einde van je contract bent of bijvoorbeeld een betalingsachterstand hebt. Je kunt hier wel je abonnement aanpassen of producten bijkopen. Bekijk de einddatum van je contract”  Als ik op deze laatste link klik dan krijg ik in Abonnement en Instellingen een blauwe balk: “ Super dat je een nieuw abonnement bij T-Mobile hebt afgesloten. Loop geen korting mis etc….”  Op deze pagina staat dat de einddatum van mijn abonnement 20 juli 2020 is en verlengbaar vanaf 21 maart 2020

Reputatie 7
Badge +15

Je kunt dus bovenstaande doen wat ik hierboven schreef, je hebt verder alle facturen tot nu toe betaald?

ik kan de looptijd niet aanpassen van 2 jaar naar 1 jaar. 

jazeker. alles betaald. altijd

Reputatie 7
Badge +20

Beste @jose.valks Wat fijn dat je wil verlengen.

Inmiddels zijn er alweer heel wat TM-Shops  open.

Als je instaat bent ga er dan even langs of wacht op hulp van een moderator.

Een andere browser gebruiken wil ook nog wel eens helpen.
Succes!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jose.valks,

Goed dat je het even laat weten hier op onze Community! Ik ben het gelijk voor je na gaan kijken en ik zie dat je al verlengd hebt op het nummer waarmee je bent ingelogd op de Community. Op 27 maart jl. is er telefonisch een verlenging afgesloten en die gaat na jouw huidige abonnement van start. De startdatum van jouw verlenging is dus 21 juli 2020. Dit abonnement is een Go 5 GB abonnement met onbeperkt bellen. Als je naar jouw My T-Mobile gaat en klikt op ‘Abonnement & Instellingen’ zie je een tabblad ‘Nieuw’ staan en daar zie je meer details van jouw verlenging. 

Als je hier nog aanvullende vragen over hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je! 

ha allemaal, dank voor jullie reacties. Heb inderdaad verlengd blijkbaar. Dat zal de reden zijn geweest dat ik nu niets kon aanpassen. Verlengen was midden in Corona hectiek en telefonisch en aldus weggezakt in mijn geheugen. Ik zal een volgende keer iets langer de tijd nemen bij het verlengen maar voor nu is het goed.

Reageer