Vraag

aanpassen contract is misgegaan

- De titel van dit topic is aangepast en de inhoud van deze reactie is verwijderd door het moderatie-team, omdat deze niet voldoen aan de huisregels. -

8 reacties

Reputatie 4
Badge +7
https://forum.t-mobile.nl/huiskamer-420/huisregels-t-mobile-forum-128412/

Zeker niet gelezen?
Reputatie 5
@cobrank
Welkom op het T-Mobile Forum!

Wil je aangeven wat er precies is misgegaan dan kijk ik wat ik voor je kan doen 🙂
tav toetsie. klopt, niet gelezen. heeft desbetrefende mevrouw ook bij het verlenging van mijn abonnement goed gelezen? helemaal niet!
maar ok, ik vind wel een andere forum waar het mag.

mvg
--------------------
tav K1m. ik heb een andere en dus duurdere abonnement gekregen bij het verlengen van mijn oude abonnement. normaal bestel ik en verleng mijn abonnementen via gsmtopdeal. de ene keer was me iets niet helemal duidelijk en dus belde ik TM klantenservice. ik krijg bovengenoemde mevrouw aan de lijn en dan... dag menneer goed dat u ons belt ik kan voor u dat alles nu meteen regelen, bovendien betaalt u ook geen ansluiting kosten. blablabla meneer alles is nu geregeld. vervolgens krijg ik toestel voor welke ik ook spoed levering nog moest betalen(niet gevraagd) na enkele dagen komt ook contract binnen welke ook niet klopte. klantenservice gebeld en dan... komt goed meneer, wordt geregeld. dus niet, dan weer met de klantenservice gebeld, wordt weer geregeld en ik zou zelfs terug gebeld worden. ik dacht ok komt goed ga naar vakantie. mijn afschriften niet gekeken tot voor gisteren, mijn laatste tel. rekening. dan dus gisteren ook 2x gebeld maar kan niemand meer iets terug vinden, zelfs wordt gezegd dat ik ook nog enige bewijs moet hebben, blijkbaar printscreen van toenmalige aanbieding en genoteerde naam, datum en tijd is blijkbaar niet genoeg. maar ja, ik vraag me dan af welke bewijs kan ik nog mogelijk hebben en hoe heb ik dan deze abonnement kunnen bestellen/verlengen en wie heeft het dan geregeld. zou dan iemands daggrap moeten zijn ivm lage loon of iets dergelijks.

mvg
BK
Reputatie 4
Badge +7
@cobrank

Jij hebt met haar de aan telefoon gezeten, heeft ze jou naam publiekelijk gemaakt?

Jij zet hier een naam neer die door iedereen gelezen kan worden.

Wat zou jij ervan vinden als iedereen je naam kan lezen?
beste toetsie,
ben ik schuldig voor iets? ja? doe maar, geen bezwaar, dan doe ik het beter volgende keer.
en aangezien dan die mevrouw "niet bestaat"... of wel?
mvg
Reputatie 4
Badge +7
beste toetsie,
ben ik schuldig voor iets? ja? doe maar, geen bezwaar, dan doe ik het beter volgende keer.
en aangezien dan die mevrouw "niet bestaat"... of wel?
mvg

Er zijn nu eenmaal regels op dit forum waar iedereen zich aan te houden heeft.

Of die mevrouw bestaat weet ik niet, ik heb niet met haar gesproken.
sorry, geen tijd voor verdere conversatie.

mvg
Reputatie 6
Badge +12
Waarom zoeken jullie in godsnaam ruzie ?
Volgens mij is het handig dat als er iets wordt aangeboden dat je dan ook een bevestiging vraagt, dit heb jij dus niet goed aangepakt.
Want volgens mij is het duidelijk dat providers graag mensen willen hebben/houden! (Niet alleen bij T-mobile maar ook bij Vodafone,KPN,Ziggo,UPC)

Dus ruzie zoeken heeft 0,00% zin en je maakt iedereen boos!

Reageer