Vraag

Aansluitings kosten

Beste t-mobile

Ik heb bij jullie een abbonement lopen die pas is ingegaan.
Ik heb dit abbo genomen in combinatie met een eenmalig betaling voor mijn toestel.
Er is mij echter NIKS verteld over aansluit kosten of iets dergelijke.

Nu krijg ik een factuur van 75 euro waar ook nog eens even de aansluit kosten op mij verhaald worden.
Waar gaat dit over?
Ik heb dit geregeld met een medewerker uit een van jullie winkels in Arnhem.

Dus nu wil ik graag weten waar jullie het vandaan halen mij aansluitkosten te verekenen.
Alvast bedankt

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Nieuwe klanten betalen altijd en bij alle providers aansluitkosten.
Dat is niet waar, ik heb een aantal keren gehad dat ik een abbonement nam en hiervoor geen aansluit kosten hoefde te betalen, dit is voor mij echt de eerste keer.

Op zich niet erg maar waarom is het er niet bij vermeld, dat vraag ik me dan af.
ik heb dus het zelfde probleem ik betaalde echter hier voor nooit aansluit kosten!!! ikga hier dus wel melding van maken!!!
Ik ben ashley,
en ik heb een blackberry gekregen vorige week maar ik heb me oude nummer isnds 16 april terug gekregen en nu doet helemaal niks meer geen internet heb ik en ik weet niet wat ik moet doen!
Ik werd net als Biggboss verrast door de hoge aansluitkosten. Ik had bij het afsluiten 22,50 korting op mijn aansluitkosten en er is mij niet verteld dat dit slechts een deel vd kosten was :-S. Best een onaangename verrassing..
Reputatie 6
Badge +8
Bij verlengen betaal je geen aansluitkosten , bij een nieuw abonnement wel.
Centaur, of dit wel of niet zo is doet er niet toe, het is er niet bij vermeld, en dus valt het onder oplichterijen.
Maar tot nu toe is er niemand van t-mobile die mij hier ook maar enige antwoord op gheeft, zelfs niet per mail, goede service? ik heb met spijt als haar op me kop.

Reageer