Aanvraag/activeren nieuw abonnement

Reputatie 2
Ik heb vandaag mijn nieuwe relax-100 abonnement ontvangen. Ik heb op het aanvraag formulier via internet echter aangegeven dat ik dit abbonement pas wil laten ingaan na nummerbehoud. Ik wil hier echter vanaf zien, en mijn abbonement zo snel mogelijk in laten gaan. Hoe moet ik dit regelen? Ik kan nu al met mijn telefoon bellen en smsen, houdt dat dan in dat hij al geactiveerd is ? Ik kan mij echter niet aanmelden voor My T-mobile omdat het nummer nog niet bekend is bij T-mobile. Ik hoop hier een antwoord op te krijgen.
Bij voorbaat dank.

This topic has been closed for comments

100 reacties

Reputatie 5
@Joycy, op dit moment zijn waarschijnlijk je contractgegevens nog niet in de systemen verwerkt. Hierdoor kun je nu gebuikmaken van je simkaart. Zodra je gegevens zijn verwerkt is ook bekend dat je abonnement nog niet geactiveerd moet worden en zul je de melding krijgen: 'simkaart niet geregistreerd' (of een soortgelijke melding). Zodra je deze melding krijgt kun je je abonnement per direct laten activeren via een medewerker van T-Mobile Klantenservice: 0800 - 7111.
Reputatie 2
Gisteren in de T-mobile shop mijn abbo verlengt met een Iphone 3Gs. Mijn oude abbo verliep op 1 juni 2010 maar de medewerker zei dat hij aan zijn manager kon doorgeven dat mijn I-300 abbo direct in moest gaan. Hij zou het vandaag doorgeven aan zijn manager en dan zou mijn abbo vandaag omgezet worden naar I-300. Maar ik zie nog steeds geen verandering in mijn abbo dus kan nu ook nog niet op internet want het I-300 abbo is nog niet actief. Maar het is nog vroeg dus het kan zijn dat het nog later op de dag wordt aangepast. Maar misschien kan anders een moderator er even naar kijken?

Alvast bedankt 😉
Reputatie 5
@MaikelvdBeek, je i-300 was inderdaad nog niet geactiveerd. Ik heb daarom het tariefplan direct voor je gewijzigd.
Op My T-Mobile kun je zien dat je nu gebruikmaakt van het i-300 abonnement.
Veel plezier met je nieuwe abonnement en iPhone!
Reputatie 2
Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon. Ik had eerst Prepaid maar ik ben overgestapt naar Abonnement. In de winkel zeiden ze dat het verwerken daarvan 7 tot 14 dagen kon duren. Wat moet ik doen als het binnen de 14 dagen nog niet verwerkt is? Want ik wil wel gewoon kunnen bellen en smsen.

En ik wilde ook mijn telefoon instellingen veranderen van Sony Ericsson Walkman naar een Nokia 6760. Maar die Nokia 6760 staat er nergens tussen, hoe kan dit en maakt dat ook iets uit?
Reputatie 3
@sanneeeee, je abonnement zal vandaag geactiveerd worden.
Reputatie 2
Hallo allemaal...

Ik heb sinds februari dit jaar een Relax25 bij T-mobile.
Nu was mijn vraag wanneer ik een 2e abonnement af kan sluiten???
Bij T-mobile wordt gezegd dat dat kan als ik 2 maanden mijn rekening heb betaald.Nu heb ik al 3 maanden de rekening keurig op tijd betaald maar geven ze aan dat ik alleen maar een sim-only kan afsluiten.
Kan iemand mij vertellen hoe dat kan???

Mvg JD...
Reputatie 7
JuanD schreef:

Hallo allemaal...

Ik heb sinds februari dit jaar een Relax25 bij T-mobile.
Nu was mijn vraag wanneer ik een 2e abonnement af kan sluiten???
Bij T-mobile wordt gezegd dat dat kan als ik 2 maanden mijn rekening heb betaald.Nu heb ik al 3 maanden de rekening keurig op tijd betaald maar geven ze aan dat ik alleen maar een sim-only kan afsluiten.
Kan iemand mij vertellen hoe dat kan???

Mvg JD...

Vreemd, je mag geloof ik 5 abonnementen op je naam hebben staan! Misschien staat er een opmerking bij de bkr? Dat ze je niet kredietwaardig genoeg vinden.
Reputatie 6
Als je graag de exacte reden wil weten waarom je nu alleen nog maar een Sim Only abonnement mag kun je dit schriftelijk opvragen:

Waarom is mijn aanvraag voor een T-Mobile contract afgewezen?

Omdat de reden van een afwijzing wordt gebaseerd op persoonlijke en vertrouwelijke informatie, kun je de reden van de afwijzing alleen schriftelijk aanvragen. Stuur je brief samen met een kopie van je legitimatiebewijs naar het volgende adres:

T-Mobile Netherlands BV
t.a.v. Backoffice/Acceptatie
Antwoordnummer 17204
2501 VH Den Haag

Mocht de afwijzing terecht zijn, dan legt T-Mobile je in een brief uit wat de reden hiervan is. Ook als de afwijzing onterecht is, legt T-Mobile dit aan je uit in een brief. Met deze brief kun je dan naar een T-Mobile Shop gaan om, indien je dat wilt, alsnog een nieuw contract af te sluiten. Bij een nieuwe afwijzing kun je je schriftelijke reactie van T-Mobile dan voorleggen om de afwijzing nietig te laten verklaren.
Reputatie 2
Hey
Mijn abonnement gegevens kloppen niet, is vandaag van start gegaan, heb 1 jarig afgesloten en staat nu 2 jarig, is al de 3e keer dat dit is fout gegaan dit jaar, heb al 4 keer erover gebeld, en steeds word er gezegd dat het goed komt

gr
Reputatie 2
hai
Het is beter via e-mail of schrifelijk met Jou provider te communiceren!!
succe6,
Gr.
Reputatie 1
@mduk

Ik zie momenteel in ons systeem en in jouw My T-Mobile account dat je het tariefplan Relax 25 hebt voor de periode van 1 jaar. Kun je aangeven of je het probleem met de verkeerde weergave van je gegevens nog steeds ervaart?
Reputatie 2
Als je op de t-mobile site kijkt bij Aanbiedingen --> 1-jaarsaanbiedingen zie je het volgende:

Blackberry Bold 9700 wit

normaal 69,96

nu 40,85 p.m.
Met Relax Online 35+ E-mail + gratis 6 maanden onderling bellen en sms'en.

Telefoon: 29,95 ('blauw kaartje')

Als je er dan vervolgens het 1-jarige abbonement Relax online 35 aanklikt krijg je het volgende:

Reputatie 2
Dat is volgens mij omdat je nog activatie kosten moet betalen of het gaat er later af? maar het was dus een aanbieding van alleen vorige week? Ik heb namelijk vorige week gebelt en heb duidelijk gezegt ik wil er nog ff over na denken maar is dit een aanbieding zoja dan bestel ik hem deze week en anders heb ik ff langer tijd. die man zegt aan de tel. nee hoor het is een blijvende prijs! Nou nu bel ik mooi dus wel een aanbieding geweest! Ik snap dat echt niet....
Reputatie 2
Ik heb vorige week gebelt met de t- mobile klantenservice over de blackberry bold 9700 met abbonement: relax online 30, 1000 smsjes en instant email! Ik zou rond de 50 euro in de maand kwijt zijn en moest 29,95,- voor het toestel bijbetalen. Ik heb nog aan die jongen aan de telefoon gevraagd of het een aanbieding was. nee dat was niet zo zei hij dit was de normale prijs! Nou bel ik vanavond weer op en is de prijs 69,95 geworden omdat het vorige week een aanbieding was! Ik vind dit echt zo niet netjes! Heeft iemand anders dit ook gehad? Of hem vorige week besteld en is er tegen jou wel gezegt dat het een aanbieding is??? Alvast bedankt!
Reputatie 5
@HendriksA, het bedrag van € 69,95 is het bedrag dat je betaalt voor de BlackBerry, dit zijn niet de abonnementskosten. De abonnementskosten bedragen € 40,85 per maand. Eventueel komt hier na zes maanden € 10,- bij als je besluit T-Mobile Family te behouden.
Reputatie 2
Als ik een sim-only online wil bestellen staat er dat ik mijn simkaart op een andere datum kan laten beginnen maar is dit ook meteen de datum dat ik mijn nieuwe minuten krijg? Of is dit de datum dat de simkaart actief wordt?
Reputatie 4
Cornee83 schreef:

Als ik een sim-only online wil bestellen staat er dat ik mijn simkaart op een andere datum kan laten beginnen maar is dit ook meteen de datum dat ik mijn nieuwe minuten krijg? Of is dit de datum dat de simkaart actief wordt?

De datum dat je je abonnement laat ingaan, krijg je ook je minuten, met een vertraging in het begin van ongeveer 3 dagen. Je krijgt je volledige minuten niet meteen, hou daar rekening mee, dat je niet vanaf de eerste dag voluit gaat bellen en sms-en.
Dus vanaf de dag dat je sim actief wordt, begint alles te lopen. Dus ook einddatum contract, wanneer je kunt verlengen of opzeggen.
Reputatie 2
Afgelopen week heb ik me aangemeld via Smartphone voor een ander abonnement van Tmobile. Mijn huidige contract met t mobile was in feb al verlopen, maar mijn abonnement liep nog door. Nu las ik op het contract dat mijn huidige abonnement automatisch opgezegd wordt. Betekent dat ik niets hoef te doen?

Ik hoor het graag van jullie
Reputatie 5
@Cornee83, de activatie van je simkaart is de ingangsdatum van je contract. Je tegoed ontvang je op een andere (vaste) datum. Dit kan zoals xiexie1969 aangeeft een dag of 3 na activatie van je contract zijn, maar dit kan ook later zijn. Als je contract actief is kunnen we voor je nakijken wanneer je je Relax tegoed ontvangt.
Reputatie 5
@Jiniy, ik zie geen contractvernieuwing, dus ik ga ervan uit dat je een nieuw contract hebt afgesloten. In dat geval wordt je huidige contract niet automatisch be
Reputatie 2
Goedendag, ik wou vandaag een internet abbonement afsluiten mar dit werd door het
TAS geweigerd. Kunt u mij vertellen waarom.

M. vr. gr. Peter
Reputatie 4
PedritoB schreef:

Goedendag, ik wou vandaag een internet abbonement afsluiten mar dit werd door het
TAS geweigerd. Kunt u mij vertellen waarom.

M. vr. gr. Peter

Waarom je geweigerd bent, moet je schriftelijk opvragen bij de TAS. Zelf heb ik dit ook megemaakt, ook al heb ik geen enkele negatieve notering. Als je wel een of andere melding hebt, kun je hier dan mee overleggen om toch toestemming te krijgen een abonnement af te sluiten.
Reputatie 2
Hallo,

Ik probeerde zojuist een bestelling online te plaatsen. Onder 'gegevens legitimatiebewijs' selecteer ik het Europese land waar het document gemaakt is. Ik selecteer 'Paspoort' als type document (niet-Nederlandse legitimatiebewijzen kun je alleen de optie 'Paspoort' selecteren). Ik voer het paspoortnummer in en de vervaldatum. Dan wordt er de foutmelding weergegeven dat het veld 'Nummer' niet correct is ingevuld. Ik lees het hulpschermpje: 'het nummer van het paspoort bevindt zich in de rechter bovenhoek van het document'. Juist dat nummer heb ik ingevoerd. Vervolgens heb ik het ook geprobeerd met alle andere nummers die op het paspoort staan vermeld. Tevergeefs.

Waarom wordt het paspoortnummer niet aanvaard door de formulierscripts? Moet het nummer voldoen aan het formaat van een Nederlands paspoortnummer? Het is toch geen Nederlands-paspoort, zoals aangegeven in de drop-down menu 'Land'!

Hoe los ik dit op? Zeg niet dat ik de Klantenservice moet bellen. Dat heb ik zojuist gedaan, ze verbienden mij door met de afdeling verkoop (al leg ik uit dat om een technische fout van de website gaat bij het plaatsen van een bestelling) en zeggen ze dat de online aanbieding, waar ik het over heb niet in hun systeem staat en proberen ze me wat anders te verkopen. En daar houdt het op.

Incompetentie heet dit.
Reputatie 2
Hallo Allemaal,

Op de site zie ik een aanbieding staan, met internet en relax 25 + gratis xperia x10 mini, voor 20 euro per maand. Echter, als ik op deze aanbieding klik, kost deze de normale prijs. Hoe kan ik deze aanbieding bestellen tegen het tarief dat op de aanbiedingen pagina staat?
Reputatie 5
@bossen, er is verschil tussen Relax en Relax Online. Als je kiest voor Relax Online 25 zie je in het overzicht dat je € 19,95 per maand betaalt voor deze bundel.