Aanvraag/activeren nieuw abonnement

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

100 reacties

Reputatie 4
seliwi1 schreef:

Ik wil mn telefoonnummer behouden. en het oude abbo vervangen voor een nieuw abbo

Dat kan, als je het nieuwe abonnement hebt kan je intern nummerbehoud aanvragen.
Dan wordt je huidige nummer op einddatum van je abonnement omgezet naar het nieuwe abonnement,
Reputatie 4
kursten schreef:

Hey,

Voor mij geld min of meer hetzelfde en ik heb dezelfde vraag.

Maandag (24 Januari) Gaan mijn drie maanden in waarin ik mijn abonnement mag verlengen. Maar nu wil ik overstappen naar een ander abonnement van T-mobile. De i-150 abo met internet + toestel. Kan ik die Maandag al kopen en dat ik dan gelijk internet heb en dat ik mijn huidige abo laat vervallen tot dat die afloopt in April of moet ik echt wachten tot 24 April en dan pas mijn nieuwe abonnement nemen omdat dan pas de nieuwe voorwaarden in gaan.

Je kan gewoon verlengen met het i-abonnement van je keuze.
Deze gaat in als je huidige abonnement is afgelopen.
Maar omdat je een iPhone hebt genomen dan kan je je huidige abonnement al wel laten omzetten zodat je alle functies van de iPhone kan gebruiken. (snel internet, visual voicemail etc.)
Reputatie 2
dan ga ik direct een nieuw abbo afsluiten
Reputatie 2
Ik en mijn vrouw zijn al 6 jaar klant bij T-Mobile met twee Iphone abonnementen.
6 Jaar zonder welk probleem dan ook.

Nu heb ik gisteren een aanvraag gedaan op mijn bedrijf voor een abonnement(je) van 9,95 per maand voor Internet op mijn Ipad.
Een of andere idioot heeft dit afgekeurd, zonder na te denken.
Dat is wel duidelijk.

Waarom worden klanten zo slecht behandeld???
Vanmorgen kreeg ik het telefoontje dat het afgewezen was.

Ik heb direct laten weten dat de andere abonnementen ook weggehaald gaan worden.
Een is helaas net verlengd, maar de tweede is nu aan verlenging toe.

Het internet abonnement en het ene Iphone abonnement gaat naar de concurrent en het derde gaat weg zodra het weer kan.

Of T-mobile moet het abonnement nog goedkeuren VANDAAG!
Vandaag ga ik naar de concurrent om een abo af te sluiten.

Goed bezig T-Mobile!!!
Reputatie 2
Ik denk dat je dit beter aan de klantenservice kunt voorleggen, dit lijkt op deze manier meer op een flame richting T-Mobile dan op een discussie onderwerp voor een forum.

Mocht je hier toch een discussie van willen maken, kun je wellicht een beetje meer info geven zodat andere lezers ook echt kunnen reageren. (bijvoorbeeld waarom de aanvraag is afgewezen)
Reputatie 2
Jammer,maar hier zit ik niet op te wachten. Ik had gehoopt op een reaktie van t-mobile, die regelmatig reageren op het forum.

Het verhaal is jiet langer dan dit, waarom weet ik niet, dat heb ik niet meer gevraagd. Ze doen het goed of niet. Als ik zo lang klant ben met meerdere abonnementen, nooit problemen heb gehad, dan verwacht ik van zo'n bedrijf dat men alles goed bekijkt, nazoekt, inschat en beoordeeld.

Nu het zo amateuristisch gebeurd is, ben ik er klaar mee. ik had er haast mee, maar mijn werk is hierdoor een paar dagen behoorlijk bemoeilijkt en het heeft mij gewoon geld gekost, dit grapje.
En dan is t-Mobile niet thuis?

Direct Vodafone aangevraagd, direct goedgekeurd, terwijl ik geen klant was en online, d
Reputatie 2
 P.s. Gadgeteer, ik heb alleen de flame, zoals je dat zo mooi verwoord, teruggeblazen die ik heb ontvangen.
Reputatie 6
Badge +8
Je hebt wel snel opgeven Eric , de moderators zien ook niet alles.
Begrijp dat je lange tijd tevreden was.

Geloof mij maar dat die andere provider ook niet altijd alles is.

Je bent al lang een tevreden klant geweest hier.
Snap niet dat je alles in 1 keer overboord gooid.
Reputatie 4
Ik snap het wel. Als je een goede klant bent en je krijgt zoiets te horen voel je je in de zeik genomen. Dan is het voorbij.

Gelukkig zijn er goede alternatieven.
Reputatie 2
Ik reageerde eigenlijk met het idee dat je wel een reden had gekregen voor de afwijzing.

Toch vindt ik 1 ding wel vreemd, je schrijft al 6 jaar lid te zijn zonder welk probleem dan ook en nu er zich 1 keer iets voordoet begin je direct te schrijven dat de medewerker een idioot is en dat klanten slecht behandeld worden. Ik denk dat je bij andere providers ook wel eens iets zult tegenkomen waar je niet blij van wordt en aangezien het aantal providers voor mobile telefonie beperkt is, vraag ik me af wat je doet nadat je over allemaal ontevreden bent?
Reputatie 7
@Eric
Ik begrijp dat het niet leuk is om een afwijzing te krijgen wanneer je een nieuw abonnement aanschaft. Omdat de reden van een afwijzing wordt gebaseerd op persoonlijke en vertrouwelijke informatie, kun je de reden van de afwijzing alleen schriftelijk aanvragen. Mocht je de reden alsnog willen weten dan kun je brief samen met een kopie van je legitimatiebewijs sturen naar het volgende adres:

T-Mobile Netherlands BV
t.a.v. Backoffice/Acceptatie
Antwoordnummer 17204
2501 VH Den Haag
Reputatie 2
ik wil een abonnement afsluiten maar bij de vraag over id gegevens staat mijn geboorteland er niet bij
dus ik kan ook geen geldig paspoortnummer invullen

wat nu?
Reputatie 6
@ikkiikki
Ik zie inmiddels wel een bestelling van je staan. Heb je hier ook al bericht over ontvangen (per e-mail of post)?
Reputatie 2
Ik ben nu twee weken verder, er zou naar een oplossing gezocht worden maar ik weet nog niets. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt en dat bevalt me niks. Graag duidelijkheid omtrent mogelijke oplossingen/ tegemoetkomingen etc.
Reputatie 5
@koasmark

Zoals aangegeven ben ik m'n best voor je aan het doen.
Reputatie 2
@Aeon

Fijn dat je er nog mee bezig bent. Sorry als ik zeurderig overkom, maar ik moet binnenkort voor een tijdje naar het buitenland waardoor ik wat tijdsdruk ondervind.
Reputatie 5
@koasmark

Ik hoop je begin van de week een duidelijk antwoord te kunnen geven. 🙂
Reputatie 2
Mijn huidige abonnement loopt over 2 weken af en daarom heb ik 10 dagen geleden een iPhone 4 met iPlan-150 besteld. Nu las ik dat het mogelijk is dit abonnement direct in te laten gaan, wat ik graag zou willen ivm. internet. Kan dit via het forum geregeld worden of moet ik daarvoor de klantenservice bellen?
Reputatie 5
@squaadgras

Zodra je het toestel hebt ontvangen kunnen we je prijsplan omzetten naar een prijsplan in combinatie met internet.
Reputatie 2
Ik heb onlangs een abonnement afgesloten van T-mobile.
Mijn oude abonnement afgesloten en nu wil ik de nieuwe activeren, maar ik heb aangevinkt dat ik dit met nummerbehoud wil. Maar nu wil ik hem activeren zonder nummerbehoud en dus het nieuwe nummer behouden.
Hoe dat te doen?

Alvast bedankt voor de reacties!
Reputatie 5
@MKarssen
Gaat het om het 06 nummer met 743 op het eind? Deze staat al actief namelijk.
Als het om een ander 06 nummer gaat wil je dat aan me laten in een priv
Reputatie 2
Ik heb 1 maand geleden een nieuw contract afgesloten (rond de 25e januari). Ik ben over gegaan op een iPhone + iPhone 150 plan met 2 maanden 50% korting. Ingangsperiode is verstreken en het abonnement is nog steeds niet geactiveerd. Ik heb al 3 weken geleden de iPhone ontvangen. Ook heb ik onlangs een factuur ontvangen voor mijn oude flexbundel
Reputatie 7
@ squaadgras

Als ik op je nickname klik zie ik nog steeds een Flex abo staan. Indien je een verlenging hebt gedaan gaat deze in na einddatum van je huidige abonnement.

Wat staat er bij je contractgegevens op je My T-Mobile pagina vermeld?

Je betaalt je abonnement een maand vooruit. Na ingaan van je verlenging worden eventueel teveel betaalde Flex abonnementskosten op een volgende factuur verrekend.
Reputatie 2
Einddatum Flex 21-11-2007. Daar ligt het niet aan. Waarschijnlijk is iemand een maand geleden vergeten het abbo om te gooien.
Reputatie 5
@squaadgras

Helaas is de vernieuwing die je destijds hebt aangevraagd niet juist geactiveerd. Dit heb ik alsnog voor je in orde gemaakt. In de tussentijd zijn er internetkosten gemaakt van €41.67. Deze heb ik via een credit nota vergoed en zullen verrekend worden met het bedrag wat teveel in rekening zal worden gebracht. Mijn excuses voor het ongemak.