Beantwoord

Aanvraag verlenging en nieuw toestel

  • 14 september 2017
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Ik heb al jaren een abonnement en dien een aanvraag voor verlenging in met opnieuw een toestel. Deze wordt afgewezen, waarom?
icon

Beste antwoord door David 15 september 2017, 10:25

Hoi Benny96,

Leuk dat je wilt verlengen! Ik snap dat je graag wilt weten hoe het komt dat je afgewezen wordt.

Sinds 1 mei zijn er bepaalde regels verbonden aan het aanschaffen van een abonnement met toestel. Dit is verplicht bij alle providers en je vindt in dit topic alle informatie over deze nieuwe regels. Ik vermoed dan ook dat dit de reden is waarom jouw aanvraag is afgewezen, kan dat kloppen? Als dat zo is, dan kun je de suggesties in het bovenstaande doornemen.

Je vindt op deze website nog een aantal redenen waarom je afgewezen zou kunnen zijn. Als je dan nog de reden niet weet, dan kun je ook dit formulier invullen.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Benny96,

Leuk dat je wilt verlengen! Ik snap dat je graag wilt weten hoe het komt dat je afgewezen wordt.

Sinds 1 mei zijn er bepaalde regels verbonden aan het aanschaffen van een abonnement met toestel. Dit is verplicht bij alle providers en je vindt in dit topic alle informatie over deze nieuwe regels. Ik vermoed dan ook dat dit de reden is waarom jouw aanvraag is afgewezen, kan dat kloppen? Als dat zo is, dan kun je de suggesties in het bovenstaande doornemen.

Je vindt op deze website nog een aantal redenen waarom je afgewezen zou kunnen zijn. Als je dan nog de reden niet weet, dan kun je ook dit formulier invullen.

Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag!

Reageer