Beantwoord

Abbo afkopen bij nieuw abbo

• 20 december 2017
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Beste, ik heb momenteel een Sim only abonnement. Ik wil graag weer naar een abonnement met telefoon. Zijn er mogelijkheden om dit zonder of minder afkoopkosten te regelen? Ik wil namelijk wel bij t-mobile blijven.
icon

Beste antwoord door Johrick 20 december 2017, 12:51

Hi Eijzenga86,

Wat leuk dat je bij T-Mobile wilt blijven! #Magentalove

Ik heb even voor je zitten kijken en ik kwam uit bij: Toestel flexibiliteit. Kan jij kijken of je hiervoor in aanmerking komt? Zo ja dan hoop ik dat ik je hiermee geholpen heb!

Mocht het niet zo zijn dan zal een moderator binnen 24-48 uur kijken wat de mogelijkheden zijn.

Laat je het me weten of je in aanmerking komt voor Toestel flexibiliteit? 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Eijzenga86,

Wat leuk dat je bij T-Mobile wilt blijven! #Magentalove

Ik heb even voor je zitten kijken en ik kwam uit bij: Toestel flexibiliteit. Kan jij kijken of je hiervoor in aanmerking komt? Zo ja dan hoop ik dat ik je hiermee geholpen heb!

Mocht het niet zo zijn dan zal een moderator binnen 24-48 uur kijken wat de mogelijkheden zijn.

Laat je het me weten of je in aanmerking komt voor Toestel flexibiliteit? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Eijzenga86,

Ik haak gelijk even in om te bevestigen wat Johrick hierboven zegt. 🙂 Je kunt Toestel Flexibiliteit gebruiken om een contract af te sluiten mét telefoon. Als je naar My T-Mobile gaat zie je gelijk een banner staan waar je op kunt klikken om een nieuw contract met toestel af te sluiten. Dit abonnement vervangt dan het Sim Only abonnement en de datum wordt dan aangepast. Je hebt dan niet meer de einddatum die je nu hebt, maar start een nieuwe contractsperiode.

Laat je weten of het gelukt is om een bestelling te doen? 🙂

Reageer