Beantwoord

Abbo toestel gestolen.

Reputatie 2
Goedeavond.

Vandaag is mijn blackberry 9900 gestolen, en mijn contract loopt nog tot 2014.
Mijn vraag is nu, moet ik tot 2014 betalen voor iets wat ik niet meer kan gebruiken?
Ik had gelezen over vervroegde contract vernieuwing, maar dat houdt in als ik een 2-jarige
abbonement neem, dat ik tot 2016 met dezelfde mobiel moet doen?

Ik probeerde mijn blackberry nog te bellen, hij ging wel over, maar werd niet opgenomen.
Ik blokkeerde alsnog mijn sim-kaart om nog verdere problemen te voorkomen.
Als ik hem weer activeer, kan ik dan via blackberry protect kijken waar mijn toestel is?

Graag antwoord...
icon

Beste antwoord door Minty 12 december 2012, 23:39

Hoi Tuggie, wat rot dat je BB gejat is. 😞 Geen verstand van BB protect dus daar kan ik je niet mee helpen.

Je abonnement staat los van je telefoon. Deze loopt dus gewoon door zoals afgesproken. Als dat niet zo zou zijn is ineens iedereen z'n toestel kwijt alleen maar om van een abonnement af te komen. 😉 Daarnaast is je provider ook niet verantwoordelijk voor wat er met jouw telefoon gebeurt natuurlijk.

De vervroegde contractvernieuwing (early renewal) heb je juist begrepen. Is er niemand in je omgeving van wie je voor een zacht prijsje een telefoon kan overnemen? Kijk anders even naar de prepaid aanbiedingen hier. Daar kun je ook de simkaart van je abonnement in gebruiken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hoi Tuggie, wat rot dat je BB gejat is. 😞 Geen verstand van BB protect dus daar kan ik je niet mee helpen.

Je abonnement staat los van je telefoon. Deze loopt dus gewoon door zoals afgesproken. Als dat niet zo zou zijn is ineens iedereen z'n toestel kwijt alleen maar om van een abonnement af te komen. 😉 Daarnaast is je provider ook niet verantwoordelijk voor wat er met jouw telefoon gebeurt natuurlijk.

De vervroegde contractvernieuwing (early renewal) heb je juist begrepen. Is er niemand in je omgeving van wie je voor een zacht prijsje een telefoon kan overnemen? Kijk anders even naar de prepaid aanbiedingen hier. Daar kun je ook de simkaart van je abonnement in gebruiken.
Reputatie 2
Probeer effe dit http://nl.blackberry.com/services/protect/
Reputatie 2

Dankuwel voor uw info.

Kan iemand anders (moderator) met verstand van BlackBerry Protect mijn volgende vraag astublieft beantwoorden??

Ik had nadat m'n toestel werd gestolen heel vaak gebeld ernaartoe, maar werd niet opgenomen.
Ik ging meteen naar huis om mijn sim te laten blokkeren.
Maar nu kan hem als het goed is niet meer op laten traceren via BlackBerry Protect.
Is het slim om mijn sim weer te laten activeren, om hem via BBP op te laten traceren?
En zo ja, kan een moderator mijn simkaartnummer naar mij toesturen? Want ik heb de nummer niet meer...

Alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +16
@Tuggie

Zelf heb ik ook vrij weinig verstand van Blackberry Protect.:( Dit wordt eigenlijk ook niet ondersteund door T-Mobile, maar hier kan je wel meer informatie vinden over deze applicatie en hoe je je toestel zou kunnen traceren, zoals Ousai al aangaf. Hopelijk kom je verder met deze link. Veel succes ermee! 😃

Reageer