Beantwoord

Abbonement verlenging

• 16 juni 2019
  • 9 reacties
  • 1031 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hooi allemaal,

ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen :)

Ik heb vandaag gezien dat ik mijn abbonement kon verlengen en ik heb gekozen voor een verlenging met nieuwe telefoon. Mijn oude contract verloopt op 17-10-2019.

Nou is mijn vraag hoe zit het met je oude abbonement zodra je je nieuwe telefoon krijgt ? Moet je nog doorbetalen tot je eind datum en gaat dan pas je nieuwe abbonement in of hoe zit het ?

Ik hoop dat iemand hierop een antwoord heeft ! 🙂
icon

Beste antwoord door CrisTien 16 juni 2019, 10:51

@iemm Lees even onder het kopje
“volgens het formulier is contractovername niet mogelijk” Alles staat daar duidelijk beschreven.
Succes!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Cloes,

Ik kan me voorstellen dat dit niet de situatie is die je wenst, onze excuses daarvoor! Het klopt inderdaad dat er een storing is in het aanvragen van nummerbehoud, waardoor ik je eerlijk moet vragen om nog wat geduld te hebben. We werken er namelijk hard aan om het technische probleem op te lossen en je zult worden geinformeerdzodra de aanvraag alsnog is verzonden!
Ggoedemiddag,

2 maanden geleden ben ik overgestapt van vodafone naar t mobile. Ik kieste een nieuwe telefoon uit met tablet. Ik had gevraagd om nummer behoud. 3 weken geleden contact gehad want mijn mobiel zit nog steeds bij Vodafone.. t mobile zei we gaan het oplossen over 2 weken zit je met abbo bij ons.. tot op heden niks weer gehoord! Nu betaal ik nog steeds 40 euro bij Vodafone en bij t mobile zit ik voor 32 dus beetje zonde geld.

Gr
Reputatie 7
Badge +20
@iemm Lees even onder het kopje
“volgens het formulier is contractovername niet mogelijk” Alles staat daar duidelijk beschreven.
Succes!
@CrisTien okee top bedankt , en wanneer moet ik dit invullen? Voordat ik ga verlengen toch ?
Reputatie 7
Badge +20
@iemm Dat weet ik ja maar je kan het allemaal
hier lezen. Er zijn wel kosten aan verbonden.

Om het contract over te zetten rekenen we € 25,42 verwerkingskosten. Dit brengen we in rekening bij de nieuwe contracthouder.
Groetjes.
@CrisTien ik had de Iphone x gekozen maar ik twijfelde er over. Ik had daarbij een andere vraag misschien dat jij daar iets over weet. Ik heb mijn oude abbonement op de naam staan van mijn moeder maar wil bij verlenging de abbonement op mijn eigen naam zetten , weet jij misschien hoe dit in zijn werking gaat of dat het uberhaupt kan ? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@iemm Welke telefoon had je gekozen?
Let er wel op dat er nu GOGOGO deals zijn, volgens mij zijn die deals aan het eind van deze maand weer afgelopen.
Veel succes met het kiezen,👍🏻
Goedemorgen @iemm Welkom op deze mooie zondag!☀️

Je nieuwe abonnement gaat pas in op als je oude abonnement is afgelopen.
Hopelijk is het zo helemaal duidelijk en anders lezen wij het graag!
Groetjes!

Goeiemorgen CrisTien,

Ik heb de bestelling toch maar geannuleerd omdat ik nog niet zeker was van de telefoon die ik heb gekozen. Maar heel erg bedankt je voor je reactie het is me nu wel duidelijker 🙂!

Fijne dag nog !
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @iemm Welkom op deze mooie zondag!☀️

Je nieuwe abonnement gaat pas in op als je oude abonnement is afgelopen.
Hopelijk is het zo helemaal duidelijk en anders lezen wij het graag!
Groetjes!

Reageer