Beantwoord

Abbonnement geannuleerd

• 17 juli 2019
  • 3 reacties
  • 921 Bekeken

Ik heb gister een abonnement aangevraagd via de site en ik heb alles ingevuld. Nu krijg ik vandaag onderstaand bericht. En er staat bij de doorklik link geen reden tussen die bij mij van toepassing is, dus nu vraag ik mij heel erg waarom dit gebeurd is.

Bestelling is geannuleerd

Beste ...,
We sturen je deze e-mail om je te laten weten dat jouw bestelling bij T-Mobile is geannuleerd.

Heb je deze bestelling niet zelf geannuleerd?
Voor meer informatie over reden afwijzing voor abonnement.

Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 juli 2019, 16:00

Hoi @S.a.m.97,

Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat jouw order is geannuleerd vanuit de T-Shop, omdat het toestel niet op voorraad is. In zulke gevallen is het bijvoorbeeld alleen nog online leverbaar en niet meer in de shops. Ik raad je dus zeker aan dat nog even te proberen!

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @S.a.m.97,

Ik heb meteen even met je meegekeken en ik zie dat jouw order is geannuleerd vanuit de T-Shop, omdat het toestel niet op voorraad is. In zulke gevallen is het bijvoorbeeld alleen nog online leverbaar en niet meer in de shops. Ik raad je dus zeker aan dat nog even te proberen!

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt?
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @S.a.m.97,

Welkom bij de T-Mobile community. Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Ik kan als mede-klant niet je gegevens of de reden van afwijzing inzien, maar ik kan je wel doorverwijzen:

Je kunt via deze website een formulier invullen. Daarmee kun je de reden van afwijzing / annulering opvragen. Deze zal T-Mobile je toesturen nadat ze de aanvraag van je ontvangen hebben.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben
Reputatie 5
Mobiel abonnement met toestel?

Dan kan het zijn dat je volgens de BKR niet krediet waardig bent.

Reageer