Beantwoord

Abonnement

• 4 januari 2017
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Waarom moet ik 24 euro betalen voor een abonnement terwijl ik nu zie dat bij de Media Markt hetzelfde abonnement wordt aangeboden voor 20 euro. Ik ben wel jarenlang een trouwe klant.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2017, 09:44

Hi liefje212,

Onze aanbiedingen verschillen telkens. Op het moment dat jij jouw abonnement had verlengd, was dat de scherpste aanbieding. Ik zie dat je op dit moment nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je een groep van 2 tot 6 T-Mobile klanten samenstellen waarmee je onderling gratis kan bellen. Ook kan iedereen in de groep een maandelijkscadeau uitkiezen zoals 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur of heel handig €2,50 factuurkorting. Ideaal of niet? Maak snel een groep aan en profiteer ook van deze dienst!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Dan had je misschien eerder actief moeten verlengen?
Als je niet zelf verlengt, loopt je oude contract en tarief door.
Als je aan het einde van je contractsperiode zélf verlengt, kom je vaak in aanmerking voor interessante aanbiedingen.

Kan je nu alsnog doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi liefje212,

Onze aanbiedingen verschillen telkens. Op het moment dat jij jouw abonnement had verlengd, was dat de scherpste aanbieding. Ik zie dat je op dit moment nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je een groep van 2 tot 6 T-Mobile klanten samenstellen waarmee je onderling gratis kan bellen. Ook kan iedereen in de groep een maandelijkscadeau uitkiezen zoals 500MB, dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur of heel handig €2,50 factuurkorting. Ideaal of niet? Maak snel een groep aan en profiteer ook van deze dienst!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer