Beantwoord

Abonnement

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Dag, kan ik met mijn pre paid dongel overstappen op een abonnement?
icon

Beste antwoord door David 16 november 2018, 09:50

Hi MYTMN9,

Dit is zeker mogelijk! Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan kun je dit online direct zelf regelen! Lees je eerst ook even in over de voorwaarden voor een gebruik van abonnement in een dongel. Je kunt bijvoorbeeld denken aan 4G voor Thuis, dat is gemaakt voor het gebruik in huis. Wellicht is dat wat voor je?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi @MYTMN9,

Dat ligt eraan! Ik leg het je graag uit. Wanneer jij vast internet, TV en vast Bellen wil, zul je een wandcontactdoos, ministekker of vaste kabelaansluiting nodig hebben. Deze verbinding gaat via een ondergrondse kabel. Voor internet via 4G voor Thuis heb je alleen een stopcontact nodig. Deze verbinding gaat via het mobiele netwerk. Mocht je nog vragen hebben over het aansluiten van jouw modem, hoor ik die graag!
Dag, heb ik een telefoonverbinding nodig voor een modem aan te sluiten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi MYTMN9,

Dit is zeker mogelijk! Als je naar jouw My T-Mobile gaat, dan kun je dit online direct zelf regelen! Lees je eerst ook even in over de voorwaarden voor een gebruik van abonnement in een dongel. Je kunt bijvoorbeeld denken aan 4G voor Thuis, dat is gemaakt voor het gebruik in huis. Wellicht is dat wat voor je?

Reageer