Beantwoord

abonnement afkoop of early renewal

Ik zit te denken om mijn abonnement af te kopen of aan een early renewal?
Wat zijn mijn mogelijkheden? (ik ben mijn toestel verloren).
icon

Beste antwoord door Roytje87 31 mei 2013, 11:28

@krijgsman007

Allereerst welkom op het forum! ;)

Vervelend om te horen dat je het toestel kwijt bent. Je hebt je kaart wel geblokkeerd?!

Beide zijn mogelijkheden.
- Bij het afkopen betaal je alle abonnementskosten in een keer t/m einddatum contract. Je hebt wel een maandopzegtermijn dan.

- Een andere interessante mogelijkheid is inderdaad de early renewal. Je kunt dan een nieuw abonnement en toestel uitzoeken (of eigenlijk verlengen). Je toestel en bescheiden krijg je thuis, en de nieuwe contractstermijn gaat in, nadat je huidige contract afloopt. Kosten zijn wel € 69,95. Wel iets om rekening mee te houden.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
@krijgsman007

Allereerst welkom op het forum! ;)

Vervelend om te horen dat je het toestel kwijt bent. Je hebt je kaart wel geblokkeerd?!

Beide zijn mogelijkheden.
- Bij het afkopen betaal je alle abonnementskosten in een keer t/m einddatum contract. Je hebt wel een maandopzegtermijn dan.

- Een andere interessante mogelijkheid is inderdaad de early renewal. Je kunt dan een nieuw abonnement en toestel uitzoeken (of eigenlijk verlengen). Je toestel en bescheiden krijg je thuis, en de nieuwe contractstermijn gaat in, nadat je huidige contract afloopt. Kosten zijn wel € 69,95. Wel iets om rekening mee te houden.
Simkaart is in orde want ik gebruikte al een tijdje een goedkopere telefoon, maar die ben ik nu zat ;-)

Ik weet niet meer zeker of ik al eens een early renewal heb toegepast, hoe kom ik hier achter?
Reputatie 3
@krijgsman007

Begrijpelijk 😉 Ik wil ook graag nieuwste van nieuwste 😛 haha

Dit zal een T-Mobile moderator voor je moeten nakijken.
Je kunt ook bellen met de klantenservice, dan krijg je per direct antwoord. 🙂
ik zit nu op mijn werk dus ik kan nu niet bellen. Kan iemand het voor mij nakijken? Of kan ik beter vanavond bellen?
Reputatie 3
@krijgsman007

Ik hoop dat een T-Mobile moderator dit ziet en voor je nakijkt. Bellen kan vandaag tot 20.00 uur. Webcare (forum/facebook/twitter) werkt tot 23.00 uur.
Ok, bedankt
Begin niet aan een early renewal,geeft alleen maar problemen,ze beloven alles maar kunnen het niet waar maken plus je moet vernieuwing kosten betalen 56 euro .

Een boze niet goed behandelde klant.
Reputatie 6
@lmp boze klant

Welkom op het T-Mobile Forum! Ik vind het vervelend om te lezen dat dit je mening is over T-Mobile. Ik wil dit gevoel graag bij je wegnemen. Kun je me aangeven wat er precies aan de hand is?
Hoi ik heb een probleem
Ik zit onder bewindvoering maar die regelt alleen de betalingen van mijn abboment bij jullie maar ik kan niet regelen dat ik een realyrenewal abboment wil aanvragen hoe kan ik dit doen of aanvragen zonder dat ik toestemming moet vragen 😢
Reputatie 7
Badge +16
Beste Jessica,

Als ik dit topic over hetzelfde onderwerp lees gaat je dat niet lukken vrees ik.

Groet, Folkert
Reputatie 4
Badge +1
jessicavandreumel schreef:

Hoi ik heb een probleem
Ik zit onder bewindvoering maar die regelt alleen de betalingen van mijn abboment bij jullie maar ik kan niet regelen dat ik een realyrenewal abboment wil aanvragen hoe kan ik dit doen of aanvragen zonder dat ik toestemming moet vragen 😢

Dit kan niet.

Op het moment dat jij onder bewind staat aangemeld bij T-Mobile dan kan je alleen via jouw bewindvoerder een verandering laten regelen waar financieel belang bij is. Je kan bijvoorbeeld zelf bellen voor vragen over techniek, maar als je veranderingen aan je bundel of contract wilt hebben dan moet je bewindvoerder eerst officieel toestemming verlenen.

Je kan en mag deze beperking niet ontwijken. Neem dus ook gewoon even contact op met je bewindvoerder, leg jouw situatie aan de bewindvoerder uit en kijk dan of hij/zij voor jou toestemming kan regelen.

Reageer