Sinds april 2017 heb ik een abonnement. Echter ben ik niet tevreden met dit toestel en wil ik dit abonnement afkopen en verlengen met een ander toestel. Is dit mogelijk?
Beste antwoord door Seccie
Hoi @pimvdberge,
Welkom bij de T-Mobile community. Welk toestel heb je op dit moment en waarover ben je niet tevreden?
Ik heb als medeklant geen inzage in klantgegevens, maar mogelijk kom je in aanmerking voor een Early Renewal? Voor de volledigheid vermeld ik hieronder even de spelregels voor je:
Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
- Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
- Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
- Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
- Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
- Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
- Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
- Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen vandaag? Bekijk origineel