Beantwoord

Abonnement afkopen

  • 28 november 2018
  • 5 reacties
  • 734 Bekeken

Hallo,

Sinds april 2017 heb ik een abonnement. Echter ben ik niet tevreden met dit toestel en wil ik dit abonnement afkopen en verlengen met een ander toestel. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Seccie 28 november 2018, 19:36

Hoi @pimvdberge,

Welkom bij de T-Mobile community. Welk toestel heb je op dit moment en waarover ben je niet tevreden?
Ik heb als medeklant geen inzage in klantgegevens, maar mogelijk kom je in aanmerking voor een Early Renewal? Voor de volledigheid vermeld ik hieronder even de spelregels voor je:


Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.


Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen vandaag?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @pimvdberge,

Welkom bij de T-Mobile community. Welk toestel heb je op dit moment en waarover ben je niet tevreden?
Ik heb als medeklant geen inzage in klantgegevens, maar mogelijk kom je in aanmerking voor een Early Renewal? Voor de volledigheid vermeld ik hieronder even de spelregels voor je:


Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.


Weet je zo voldoende, of kan ik verder nog iets voor je betekenen vandaag?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @pimvdberge Welk abonnement heb je nu?
Er zijn wel wat opties om te veranderen van abonnement met telefoon. Welke telefoon wil je?


Toestel flexibiliteit of Early renewal

Je kan een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.


Loopt jouw abonnement nog niet binnen 4 maanden af, maar heb je wel een nieuw toestel nodig? Dan kun je jouw contract vervroegd vernieuwen.
Voorwaarden van vervroegde contractvernieuwing
  • Je stapt over op een van de huidige T-Mobile abonnementen. Als je nu nog een abonnement hebt dat we inmiddels niet meer aanbieden, stap je dus automatisch over. Je verliest dan ook eventueel opgespaard tegoed.
  • Je nieuwe contractperiode gaat direct in ná de einddatum van je huidige contract. Maar: als jouw contractperiode nu al is afgelopen, geldt er een andere startdatum.
  • Als je je abonnement verlengt na 29 januari 2018 kun je geen gebruik meer maken van T-Mobile Samen en T-Mobile Extra.
Goedeavond Seccie,

Dankjewel voor de snelle reactie. Het gaat over de Google Pixel 2 XL. Ik vind de telefoon te langzaam. Wil overstappen naar de iPhone XS MAX. Dus als ik het goed begrijp betaal je eenmalig 71 euro en dan de overige kosten van het abonnement?
Reputatie 7
Badge +20
Sorry @Seccie je was mij voor!😉
Dankje, @CrisTien voor ook jou spoedige reactie!!

Reageer