Beantwoord

Abonnement afkopen en verlengen met nummerbehoud

• 4 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 843 Bekeken

Hallo

Ik wil graag mijn abonnement afkopen en daarna bij jullie weer een nieuw abonnement afsluiten met nieuwe telefoon en nummerbehoud. Ik heb inmiddels twee jaar een iphone 8 die ik destijds met early renewal heb gekregen, gezien mijn telefoon destijds kapot was. Nu is het volgensmij zo dat ik hierom niet nog een keer een early renewal kan aanvragen (ik vroeg me trouwens af wat hiervan de reden is, daar heb ik op het forum niets over kunnen vinden). Mijn iphone 8 begint het helaas te begeven, vandaar mijn vraag naar een zo spoedig mogelijke vervanging.

Mijn intentie is om bij jullie te blijven bij het afsluiten van mijn nieuwe abonnement, maar ik vroeg mij af wat precies de kosten zouden zijn voor mij als ik dit wil verwezenlijken.

Ik wacht op uw reactie
Mvg
Bas Bellaart
icon

Beste antwoord door CrisTien 4 oktober 2019, 01:21

Hallo @BasBellaart Fijn dat je wil blijven.

Wanneer loopt het abonnement dan af?
Je kan 4 maanden voor einddatum contract verlengen met of zonder telefoon.
Waarom je tijdens een Early Renewal niet nogmaals van deze optie gebruik kan maken weet ik niet! (Ga ik voor je vragen)

Dit zijn de regels voor een Early Renewal

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt.
Groetjes en succes!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @BasBellaart Fijn dat je wil blijven.

Wanneer loopt het abonnement dan af?
Je kan 4 maanden voor einddatum contract verlengen met of zonder telefoon.
Waarom je tijdens een Early Renewal niet nogmaals van deze optie gebruik kan maken weet ik niet! (Ga ik voor je vragen)

Dit zijn de regels voor een Early Renewal

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.
*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt.
Groetjes en succes!
Mijn huidige abonnement loopt af in November 2020. Fijn dat u dit even voor mij wil navragen. De reden dat ik het niet helemaal begrijp is dat ik in principe gewoon nu in een “normaal” abonnement zit, als zijnde ik het had afgesloten zonder early renewal. Het eerste jaar waarin ik in principe nog de abonnementskosten van mijn oude telefoon betaalde is al lang en breed voorbij. Hierom begrijp ik de achterliggende gedachte niet helemaal, dus ik hoop dat u dit kunt achterhalen voor mij.

Ik heb zelfs nog even overwogen over te stappen naar vodafone. Dit was echter alleen omdat de levertijd van de nieuwe iphone 11 bij hun een stuk korter is dan bij jullie, en dat vind ik het niet waard naar ik al jaren goede ervaringen heb gehad bij tmobile, dus vandaar 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @BasBellaart Ik heb een antwoord voor je, maar volgens mij is dit niet het antwoord wat je graag wil lezen.

Het is heel begrijpelijk dat dan weer wel☺️ Ik copy past het even zodat ik niets verkeerds zeg.

De ER is eigenlijk al een uitzondering op een reguliere verlenging en als we dat meerdere keren zouden doen, dan stel je eigenlijk alleen maar steeds het starten van een abonnement uit. Als de klant nu weer een ER zou aanvragen, dan is de einddatum pas november 2022.. Stel dat de klant volgend jaar dan weer denkt "Oeps nieuwe telefoon nodig, tijd voor een ER", dan wordt het november 2024. Zo stel je het steeds uit en dat willen we ook niet”

Ik dacht zelf ook al in die richting.
Sorry mooier kan ik het helaas niet maken. Wat is er mis met je IPhone?
Is het geen optie om hem te laten maken, of er een tweedehands te kopen?
Ik lees graag je antwoord en wens je alvast een fijn weekend ondanks die prut ☔️ Regen.
Zo’n vermoeden had ik ook al. Reparatie is geen optie, ik wil eigenlijk gewoon de nieuwe iphone hebben. Daarom was in eerste instantie ook mijn vraag wat precies de kosten zijn als ik mn huidige abonnement afkoop en dan een nieuwe neem, en hoe dit proces precies in werking gaat

Mvg
Reputatie 7
Badge +20
Hahahah @BasBellaart Zo iets dacht ik dus al en begrijp ik ook, ben zelf ook een apple 🍎 fan.
ik heb de XS Max en zou ook wel graag die groene pro iPhone willen maar dat zit er voor mij ook nog lang niet in.

Je kan altijd nog een tweede abonnement op jouw naam nemen, maar dat is ook niet goedkoop.
Succes met je beslissing en hé er komt volgend jaar September vast weer een nieuwe iPhone uit👍🏻 Groetjes!

Reageer