Beantwoord

Abonnement eerder stopzetten

• 5 januari 2018
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Beste Meneer/Mevrouw,
Ik heb 2 abonnementen met jullie (My T-mobile en T-mobile thuis) en ik wil nieuwe mobile en bundel bestallen en annuleert mijn oude abonnement.
Kan het dat?
Met vriendelijke groet,
Saria Sleek
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 januari 2018, 11:02

Hoi Saria,

Wat tof dat je 2 abonnementen bij ons hebt! Een echte T-Mobile fan? :)

Bedoel je dat je jouw huidige mobiele abonnement zou willen stopzetten en dan een nieuw abonnement met toestel wilt afsluiten? Dit is niet mogelijk, maar er is wel een andere optie! Namelijk Early Renewal. Je kunt dan vervroegd verlengen met een nieuw toestel en abonnement. Let wel op dat je dan akkoord gaat met een nieuwe contractperiode die ingaat ná het abonnement dat je nu hebt. Je kunt op deze pagina meer lezen over Early Renewal.

Geeft dit antwoord op jouw vraag? Mochten er nog onduidelijkheden zijn, laat het dan weten. Ik beantwoord graag al jouw overige vragen! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Saria,

Wat tof dat je 2 abonnementen bij ons hebt! Een echte T-Mobile fan? :)

Bedoel je dat je jouw huidige mobiele abonnement zou willen stopzetten en dan een nieuw abonnement met toestel wilt afsluiten? Dit is niet mogelijk, maar er is wel een andere optie! Namelijk Early Renewal. Je kunt dan vervroegd verlengen met een nieuw toestel en abonnement. Let wel op dat je dan akkoord gaat met een nieuwe contractperiode die ingaat ná het abonnement dat je nu hebt. Je kunt op deze pagina meer lezen over Early Renewal.

Geeft dit antwoord op jouw vraag? Mochten er nog onduidelijkheden zijn, laat het dan weten. Ik beantwoord graag al jouw overige vragen! 😃

Reageer