Vraag

abonnement eerder verlengen

Goedeavond,

Ik mag mijn abonnement per 2 oktober verlengen. De telefoon waar ik voor wil gaan is de samsung galaxy s5, helaas zie ik nu dat er een actie op is die al op 14 september verloopt... Is er een mogelijkheid dat ik mijn abonnement dan eerder kan verlengen zodat ik ook van deze actie kan profiteren?

Mvg Priscilla

2 reacties

priscilla1992 schreef:

Goedeavond,

Ik mag mijn abonnement per 2 oktober verlengen. De telefoon waar ik voor wil gaan is de samsung galaxy s5, helaas zie ik nu dat er een actie op is die al op 14 september verloopt... Is er een mogelijkheid dat ik mijn abonnement dan eerder kan verlengen zodat ik ook van deze actie kan profiteren?

Mvg Priscilla

Voor mij precies hetzelfde. Heb al gelezen dat je een vervroegde verlenging kan aanvragen voor zo'n 70 euro (eenmalig). Maar als je dit doet mag je geen gebruik maken van deze actie. Benieuwd of jullie hier meer info over hebben:D
Reputatie 6
Hallo,

Helaas is het niet mogelijk om vervroegd te verlengen en gebruik te maken van deze actie. Alleen wanneer je gebruik kunt maken van een verlenging is het mogelijk om van deze actie gebruik te maken. We doen ons best om constant mooie aanbiedingen te doen! Zodat op het moment dat jullie verlengen er wellicht een mooie aanbieding is voor jullie.

Reageer