Beantwoord

Abonnement gegevens


Mijn abonnement is verlopen per 17-03-2017. Ik ben al door jullie gebeld om nieuwe abonnement afspraken te maken. Ik kan deze gegevens echter nergens terug vinden. Waar kan ik deze vinden?
icon

Beste antwoord door Hajar 20 maart 2017, 15:37

Hi Cnijland74,

Gefeliciteerd met je nieuwe abonnemenet. Ik zie dat mijn collega Brian jou gister heeft verder geholpen. Hij heeft jouw contract gegevens bevestigd. Werkt My T-Mobile weer naar behoren?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Cnijland74,

Gefeliciteerd met je nieuwe abonnemenet. Ik zie dat mijn collega Brian jou gister heeft verder geholpen. Hij heeft jouw contract gegevens bevestigd. Werkt My T-Mobile weer naar behoren?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer