Beantwoord

Abonnement goedkoper verlengen bij mobiel.nl?

• 21 september 2016
  • 5 reacties
  • 3770 Bekeken

Goedenavond,

Ik kwam tot de bizarre conclusie dat het goedkoper is om mijn abonnement te verlengen bij mobiel.nl.
Ik wil een abonnement met een Samsung Galaxy s6, met M internet en onbeperkt bellen, dat zou 22,50 per maand zijn op beide sites. Nu is de eenmalige bijbetaling op t-mobile.nl 309,19 en bij mobiel.nl 247,-
Hoe kan dit?

Nou ben ik altijd al klant bij t-mobile geweest en zou ik het liefst ook weer gewoon hier verlengen, maar ik vind dit toch wel een behoorlijk verschil...

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door KoenM 22 september 2016, 02:32

Hoi DanceForLove,

Het is inderdaad algemeen bekend dat resellers vaak goedkoper hun toestel kunnen aanbieden daar zij grotere batches inkopen en 'buitenlandse' telefoons leveren. Dat is in principe geen probleem qua werking, echter kan het zijn dat sommige toestellen niet mee kunnen doen aan promotieacties.

Voor het verlengen van je contract maakt het niks uit of je direct bij T-Mobile verlengt of bij een reseller. Je moet doen wat je beurs het fijnste vind ;)

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat klopt , soms ben je goedkoper uit . Dus gewoon doen !
Reputatie 4
Badge +7
Zo bizar is dat niet. Over het algemeen ben je bij een reseller goedkoper uit, dat is algemeen bekend.
Reputatie 6
Hoi DanceForLove,

Het is inderdaad algemeen bekend dat resellers vaak goedkoper hun toestel kunnen aanbieden daar zij grotere batches inkopen en 'buitenlandse' telefoons leveren. Dat is in principe geen probleem qua werking, echter kan het zijn dat sommige toestellen niet mee kunnen doen aan promotieacties.

Voor het verlengen van je contract maakt het niks uit of je direct bij T-Mobile verlengt of bij een reseller. Je moet doen wat je beurs het fijnste vind ;)

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Ik kreeg in de winkel te horen dat resellers afgeknepen worden door T-Mobile en 'eigen' klanten voorrang krijgen met 4G bij drukte en zo..

Is dit juist?
@mucuracat
Lijkt me niet, een klant is een klant, we betalen allemaal ons geld aan T-Mobile. 😉 Het lijkt me eerder een verkooppraatje, zodat je voor meer geld hetzelfde product kiest. Ik heb zelf geen verschil gemerkt tussen verlengen via een reseller of bij T-Mobile zelf.

Reageer