Beantwoord

Abonnement iPad en iPhone

• 7 juni 2017
  • 1 reactie
  • 316 Bekeken

Hooi,

Volgende maand verleng ik zoals het nu staat mijn abonnement bij jullie. Nu heb ik thuis ook een iPad air liggende die wel vervangen kan worden. Nu zie ik dat ik bij jullie wel een abonnement kan afsluiten voor de iPad pro 9.7 inch maar nergens de 12.9 inch voorbij komen.
Deze heeft namelijk mijn voorkeur.
En wat is er mogelijk om de 2 toestellen te bundelen in een abonnement?

Hoor het graat,
Tom
icon

Beste antwoord door Sam- 8 juni 2017, 15:43

Hoi Tomth,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Gaaf dat je weer voor een iPad gaat. Beviel de iPad Air? Op dit moment staat de iPad Pro 12.9 nog niet op de planning. Mocht hier verandering in komen dan zal ik je hierover informeren natuurlijk!

Het bundelen van 2 abonnementen is niet mogelijk. Je kan dus 2 abonnementen naast elkaar hebben (1 voor je telefoon en 1 voor je tablet). Je kan dan wel van allebei de abonnementen het T-Mobile account koppelen aan de My T-Mobile applicatie zodat je snel het overzicht tevoorschijn kan halen van allebei de abonnementen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Tom. Heb je verder nog vragen? Laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Tomth,

Welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

Gaaf dat je weer voor een iPad gaat. Beviel de iPad Air? Op dit moment staat de iPad Pro 12.9 nog niet op de planning. Mocht hier verandering in komen dan zal ik je hierover informeren natuurlijk!

Het bundelen van 2 abonnementen is niet mogelijk. Je kan dus 2 abonnementen naast elkaar hebben (1 voor je telefoon en 1 voor je tablet). Je kan dan wel van allebei de abonnementen het T-Mobile account koppelen aan de My T-Mobile applicatie zodat je snel het overzicht tevoorschijn kan halen van allebei de abonnementen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord Tom. Heb je verder nog vragen? Laat het ons weten!

Reageer