Beantwoord

Abonnement loopt af...

Goedemorgen, mijn abonnement loopt binnenkort af. Mijn Iphone 5s is dan inmiddels afbetaald dus ik neem aan dat mijn maandelijkse kosten (35 euro) dan een stuk lager worden? Ik ben nu aan het rondkijken wat er aangeboden wordt. Alvast dank, Bart
icon

Beste antwoord door Rosan 19 april 2018, 11:25

Nee je heb stel samen en stel bij met 6gb Internet per maand wel bellen onbeperkt en smsen.
Mocht je snelle internet op zijn ga je over op erg traag internet waar je vrij weinig mee kan, een whats app sturen lukt nog wel.
Maar geen snel onbeperkt internet dus zoasl jezelf dacht.

Je zou dus kunnen kiezen voor 10gb en onbeperkt bellen en sms voor 25 euro per maand bijvoorbeeld.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +13
Beste Bart dat hangt er een beetje van af want de kortingen die je nu heb vervallen maar ook de toestel kosten vervallen en soms streep je dat een beetje tegen elkaar weg zodat het dus niet veel zal schelen.
Je kan dus je factuur bekijken wat je toestel kosten zijn en wat je kortingen zijn.
Dan zou ik dus bij Tele-2 goedkoper uit zijn voor hetzelfde abonnement (25 euro per maand).
Ja, waarschijnlijk ga je bij T-Mobile na het aflopen van je contract naar €50 per maand (ik zit in hetzelfde schuitje).
Reputatie 7
Badge +18
Ja, waarschijnlijk ga je bij T-Mobile na het aflopen van je contract naar €50 per maand (ik zit in hetzelfde schuitje).
Gewoon verlengen met een nieuwe Sim Only dan krijg je weer korting en betaal je 35 euro per maand i.p.v. 50. En dan heb je alles onbeperkt.
Reputatie 7
Badge +18
Dan zou ik dus bij Tele-2 goedkoper uit zijn voor hetzelfde abonnement (25 euro per maand).

Bedenk wel dat je bij Tele2 een mindere Fair Use Policy hebt. En nog belangrijker: in het buitenland (EU) vrijwel altijd alleen 3G! (Tele2 heeft geen 4G roaming contracten in de EU dus alleen in landen waar Tele2 actief is heb je 4G)
Badge +13
Of een passende sim only want als je nu dus 35 betaald incluis toestel heb je nu geen unlimited denk ik?
En mocht je dan toe zijn aan een toestel kan je kiezen voor Toestelflexibiliteit
Dan kan je als je na 8 maanden je iphone 5s zat bent of deze gaat stuk je contract laten vervallen en een nieuw contract starten bij T Mobile met een nieuw toestel.
Wel onbeperkt zie ik nu op mijn gegevens.
Badge +13
Nee je heb stel samen en stel bij met 6gb Internet per maand wel bellen onbeperkt en smsen.
Mocht je snelle internet op zijn ga je over op erg traag internet waar je vrij weinig mee kan, een whats app sturen lukt nog wel.
Maar geen snel onbeperkt internet dus zoasl jezelf dacht.

Je zou dus kunnen kiezen voor 10gb en onbeperkt bellen en sms voor 25 euro per maand bijvoorbeeld.
Bedankt voor je reactie, Rosan.
Ik heb nog wel even de tijd dus ga kijken wat nu voordelig voor mij zou kunnen zijn.
Als er nog speciale deals voorbij komen laat het mij aub weten.
Gr, Bart
Reputatie 7
Badge +10
Zet tele2 nog steeds 's nachts zijn 4g netwerk uit ?
Reputatie 7
Badge +18
Zet tele2 nog steeds 's nachts zijn 4g netwerk uit ?

Ze zetten alleen 4G+ uit waardoor je van max. 225 Mbit naar 75 Mbit gaat.

Reageer