Beantwoord

Abonnement met dubbele kosten

• 9 februari 2017
  • 1 reactie
  • 220 Bekeken

Een aantal maanden geleden (september)heb ik een abonnement afgesloten bij jullie in de veronderstelling dat dit mogelijk was bij mijn vorige provider. Maar ik kon nog steeds niet bellen, mijn huidige provider gaf aan dat er nog geen nummerbehoud was aangevraagd. Ik kon mijn abonnement verlengen bij mijn provider maar nog geen nieuwe afsluiten bij jullie, dit is mij nooit verteld, terwijl ik van mening ben dat het belangrijk is om te vermelden als je medewerker bent in een t-mobile shop maargoed,ik was in de veronderstelling dat dit toen wel kon. Ik ben terug gegaan naar de t-mobile shop en heb dit uitgelegd en gevraagd of ik het nog ongedaan kon maken. dit kon helaas niet, wel gaf deze jongen aan dat ik vanaf januari dan het abonnement moest gaan betalen maar dat als ik mijn situatie zou uitleggen wel uitstel kreeg. Dit was niet het geval, ik heb 4 maanden uitstel gekregen, maar telefonisch werd mij gezegd dat dit niet langer kon. Maar ik ben naar jullie overgestapt voor o.a. de service en de ruime abonnementen. Ik moet nu dus tot en met april dubbele kosten betalen, waar ik natuurlijk erg van baal! a €90 per maand. Ik hoop dat jullie service zo goed is als ik dacht en mij uitstel geven tot april.. Mvg L vd Loo
icon

Beste antwoord door David 10 februari 2017, 11:41

Hoi Loes,

Als ik het goed begrijp, dan heb je bij ons een nieuw contract afgesloten, maar jouw telefoonnummer bij jouw huidige provider niet overgezet naar ons? Hierdoor maak je nu kosten voor zowel het abonnement bij jouw ouder provider, als het nieuwe abonnement, dat klopt toch?

Het aanvragen van nummerbehoud en beëindigen van het oude contract is eigenlijk eigen verantwoordelijkheid, maar ik wil toch graag met je meekijken wat er precies aan de hand is en of ik je misschien ergens bij kan helpen. Ik zie echter dat je ingelogd bent zonder het 06-nummer dat je van ons hebt gekregen. Ik kan op dit moment jouw contract dus niet inzien. Zou je mij, via een privébericht, het 06-nummer van T-Mobile, jouw naam, volledige adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik in onze systemen checken wat er precies aan de hand is. Ik kan verder niets garanderen over uitstel van facturen of iets dergelijks, maar ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Loes,

Als ik het goed begrijp, dan heb je bij ons een nieuw contract afgesloten, maar jouw telefoonnummer bij jouw huidige provider niet overgezet naar ons? Hierdoor maak je nu kosten voor zowel het abonnement bij jouw ouder provider, als het nieuwe abonnement, dat klopt toch?

Het aanvragen van nummerbehoud en beëindigen van het oude contract is eigenlijk eigen verantwoordelijkheid, maar ik wil toch graag met je meekijken wat er precies aan de hand is en of ik je misschien ergens bij kan helpen. Ik zie echter dat je ingelogd bent zonder het 06-nummer dat je van ons hebt gekregen. Ik kan op dit moment jouw contract dus niet inzien. Zou je mij, via een privébericht, het 06-nummer van T-Mobile, jouw naam, volledige adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan kan ik in onze systemen checken wat er precies aan de hand is. Ik kan verder niets garanderen over uitstel van facturen of iets dergelijks, maar ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!

Reageer