Beantwoord

Abonnement met nieuw toestel

• 10 april 2017
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Hallo
Ik had een vraagje
Ik heb best wel een dure abbonement bij jullie en nu is mijn iphone 6s plus kapot gevallen en nu loop ik met een goedkope alcatel maar omdat ik best wel veel doe qua mobiele telefoon is deze niet echt handig ik zou graag de iphone 7 plus willen maar ik wil wel graag mijn eigen abbonement houden want ik heb geen geld om een losse telefoon te betalen wat zijn hier de mogelijkheden voor? Groetjes Feline
icon

Beste antwoord door Rosan 10 april 2017, 13:31

Beste Feline je kan 4 maanden voor afloop abonnement je contract al verlengen alleen vermoed ik dat jij daar nog niet binnen valt.
Een andere optie is een early renewel maar daar zitten kosten aan verbonden en het nieuwe contract word achter je bestaande geplakt.
Je moet dan dus ruim 2 jaar met het toestel van je keuze doen en de 7 plus is niet gratis (geen enkel toestel trouwens)

Kosteloos nu een ander toestel krijgen kan dus op geen enkele manier helaas er zitten dus extra kosten aan verbonden en toestel kosten.
Of je laat je toestel wat je nu heb repareren maar ook daar zitten kosten aan verbonden.
Dit is vast niet het antwoord waarop je hoopt maar het is helaas niet anders.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik weet niet zeker of je al een nieuw toestel bij je abonnement kunt nemen als je al een lopend abonnement met toestel hebt. De moderators kunnen daar waarschijnlijk wel een definitief antwoord op geven.

Wel weet ik dat T-Mobile een reparatieservice aanbied voor telefoons. Zie voor meer informatie deze link.
Badge +13
Beste Feline je kan 4 maanden voor afloop abonnement je contract al verlengen alleen vermoed ik dat jij daar nog niet binnen valt.
Een andere optie is een early renewel maar daar zitten kosten aan verbonden en het nieuwe contract word achter je bestaande geplakt.
Je moet dan dus ruim 2 jaar met het toestel van je keuze doen en de 7 plus is niet gratis (geen enkel toestel trouwens)

Kosteloos nu een ander toestel krijgen kan dus op geen enkele manier helaas er zitten dus extra kosten aan verbonden en toestel kosten.
Of je laat je toestel wat je nu heb repareren maar ook daar zitten kosten aan verbonden.
Dit is vast niet het antwoord waarop je hoopt maar het is helaas niet anders.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Feline,

Zo te zien hebben Rosan en TheDoctor40 je al van goede antwoorden voorzien! 🙂

Ik heb even gekeken, maar zie dat je als niet-klant bent ingelogd op het forum. Ik kan dus niet kijken welke van bovenstaande opties voor jou geldt. Je kunt dus aanhouden dat een reguliere verlenging 4 maanden voor het einde contract kan en een Early Renewal kan bijna altijd. In de link vind je hier ook de voorwaarden voor. Zoals Rosan al aangeeft, zitten er wel eenmalig kosten aan verbonden en wordt er dan alvast een verlenging achter het lopende abonnement geplakt.

Het is inderdaad waar dat een toestel uiteindelijk nooit gratis is, dus houd hier ook rekening mee. Wat heeft jouw iPhone 6 overgehouden aan de valpartij of is deze helemaal total loss? Misschien valt daar anders nog iets aan te doen, maar dan moeten we wel weten wat er precies aan de hand is.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer