Beantwoord

Abonnement met onbeperkt SMS en Whatsapp

• 26 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 1836 Bekeken

Hallo,
Ik heb nu een abonnement waarin ik gratis kan whats appen en sms-en.
Dat zoek ik nu weer, maar ik kan zo'n abonnement niet vinden - is dat opgeheven en vervangen door andere abonnementen?
icon

Beste antwoord door HarryMe 26 oktober 2015, 22:13

Hoi Jeroen, dan is dit wat je zoekt:
T-Mobile Stel Samen & Stel Bij:
Startabonnement:
(Altijd online in NL, onbeperkt SMS/MMS en gratis gebeld worden in Zone 1 incl. NL)

Dit is het huidige abonnement van T-Mobile.

Met telefoon:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/met-telefoon

Als Sim only:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only

Hier een overzicht van de verschillende abonnementen:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven

miky.nl
biedt het Voordeelpakket aan als Sim only of met toestel, dat is misschien ook een optie!
Ook hier geldt: Buiten je snel Internet bundel, wel online met een lagere snelheid zonder bijbetaling!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jeroen,

Ik snap dat je die korting natuurlijk ook wilt hebben, maar het zit hem vaak meer in het adviserende gesprek wat de Sales-afdeling aanbiedt en natuurlijk kan de Sales-afdeling soms wat met de prijzen spelen maar hier zit vaak niet veel verschil in. Mocht je toch nog gebeld willen worden door de Sales-afdeling dan kan dat natuurlijk! Trek maar aan de bel! 😉

Verder wil ik je adviseren om, als je voor Sim Only kiest niet voor Basis Sim te gaan. Bij dit type abonnement maak je namelijk geen gebruik van onbeperkt mms/sms en langzaam internet. Bij Stel Samen Stel Bij Sim Only is dit wel het geval!

Mochten we je nog verder kunnen helpen dan weet je ons te vinden! 🙂
Ha,
Ik heb er wat nachtjes over geslapen :)
Wat me stoort is overal te lezen dat T-Mobile over de telefoon standaard 2 euro korting geeft. Ik wil die korting ook hebben, maar ga er echt niet voor bellen (te gek voor woorden dat je alleen op die manier korting krijgt en dat er geen enkele service is voor trouwe klanten via een verleng-je-abo-via-internet).

Wat ik wil is eigenlijk heel simpel: onbeperkt whatsapp, onbeperkt sms, 250mb internet (als dat op, dan snelheid verlaagd, geen extra mb's kopen) en 10 min bellen. Zie dat maar eens ergens te krijgen.

Nu eerst dat abonnement zien te vinden en dan nog bepalen of ik er een telefoon bij wil.

groetjes
Jeroen
Reputatie 4
Badge +4
Haha, bedankt David!

De meest gemaakte fout is in mijn ogen.... niet weten wat je wilt.... naar de winkel rennen en midden in de koopavond-drukte zo snel mogelijk afsluiten ;)

Niet altijd een succesformule als je het mij vraagt!

Voor de betere deals:
1. Weet wat je wilt.
2. Zoeken en vergelijken van toestellen/ abonnementen (Doe maar net alsof je dit leuk vind, straks loop je tegen een betere deal aan!)
3. Eventueel hier op het forum een terugbelafspraak maken.

Ga geen 100 telefoons vergelijken, maar zoek binnen je budget, en vergelijk er 3 of 4 (anders zie je door de bomen het bos niet meer).

Zelf sta ik erg achter de manier waarop T-Mobile haar netwerk uitbouwt: overal (nu en binnenkort) verbetering van 3G en 4G (en thuis en veel andere plekken beter signaal als Vodafone inmiddels)!

Heb een hekel aan bijbetalen voor MB's (daar ga je dan met je "voordelige" Hollandsnieuwe abonnement, klanten fors laten bijbetalen is hun kracht!)

Heb het ook niet zo op abonnementen met alleen 3G (Telfort met hun bundels)!

Studentmobiel (of andere prijsstunters) zijn soms goedkoper (bijvoorbeeld de LG G4), maar zelf ben ik niet gecharmeerd van de service van deze partijen.
Laat ik het zo zeggen: bij €2,- p.m. verschil zou ik het al niet doen.

(Miky.nl. kent wel de service van garantie afhandeling via T-Mobile! Maar de belbundels zijn hier anders)

En daarom is mijn beste advies: Een nachtje over slapen 😛
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jeroen,

Leuk om te zien dat HarryMe zich hier ontpopt als ware adviseur! ;)

Er zijn inderdaad veel verschillende opties, waarbij Miky inderdaad een prijsvechter is die ook weer bepaalde abonnementen voor scherpe tarieven aanbieden! Wij bieden zelf 2 varianten aan van Sim Only, waarbij je kunt kiezen tussen Stel Samen & Stel Bij of Basis Sim. Die keuze ligt er maar net aan waar jij het meest voordeel in ziet.

We kunnen je hier sowieso nog verder helpen met het geven van advies (je hebt immers nog een abonnement lopen tot 7 december) en als je wilt kan ik ook een afspraak voor je inplannen met onze verkoopafdeling. Die bellen je dan terug op een tijdstip dat het je goed uit komt en die kan eventueel nog aanvullend advies geven.

Ik hoor graag of je nog vragen hebt en of wij nog ergens bij kunnen helpen! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
In dat geval adviseer ik een paar nachtjes te slapen ;)

Het belangrijkste is dat je voor jezelf ongeveer weet wat het beste bij je past!
In geval van overstappen naar 4G adviseer ik een bundel van minimaal 1000 MB (zeer snel, ook gemakkelijker door je bundel heen).

Miky.nl is de outlet van T-Mobile, met de garantie en service van T-Mobile voor heel redelijke prijzen.
Voor deze bundels gelden andere tarieven!

Als je wel eens in het buitenland komt is Stel Samen & Stel Bij een aanrader.

Soms kun je extra korting bedingen als je verlengt via de T-Mobile klantenservice, deze korting zie je niet op de site!!
Vaak ben je dan €2 p.m. voordeliger uit!

Zelf heb ik voor de Samsung S5 Neo gekozen i.c.m. Stel Samen & Stel Bij 120 min./1000 MB.
Bevalt me uitstekend, en voor een heel redelijk maandbedrag!

Succes!
Zeker ga ik er nog over slapen :)
Ik heb nu: onbeperkt whatsapp, onbeperkt sms, 250mb internet (als op, dan snelheid verlaagd) en 90 min bellen (voor iets van 13 euro). Bevalt prima, al zou dat 90 minuten bellen best minder kunnen.
Volgens mij kom ik dan het best terecht bij Sim Only (en dan soms mb aanvuller), ipv stel samen en stel bij.
En wellicht doe ik er nog een telefoon bij (weer wat nachtjes extra slapen).

Gek trouwens, dat die miky.nl andere dingen en aantallen aan kan bieden dan T-Mobile zelf...
Zal ook nog eens verder en bij andere aanbieders kijken.

Overigens: wat is eigenlijk het voordeel van verlengen bij T-Mobile??
Als nieuwe klant lijk je dezelfde prijzen te krijgen...

groetjes!
Reputatie 4
Badge +4
En anders een nachtje over slapen Jeroen.
Of hier aangeven wat je wensen zijn?

Hoeveel min./MB snel internet?
Buitenlandminuten?
Met/ zonder telefoon?

Wie weet kunnen wel meedenken :D
Grt
Dank je Harry. Ik had al zo'n vermoeden, maar dat betekent dat het voor mij wat minder gunstig wordt ivm gewijzigde aantallen minuten en MB's. Afijn, het zij zo, ik ga een keuze maken 🙂
Reputatie 4
Badge +4
Hoi Jeroen, dan is dit wat je zoekt:
T-Mobile Stel Samen & Stel Bij:
Startabonnement:
(Altijd online in NL, onbeperkt SMS/MMS en gratis gebeld worden in Zone 1 incl. NL)

Dit is het huidige abonnement van T-Mobile.

Met telefoon:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/met-telefoon

Als Sim only:
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only

Hier een overzicht van de verschillende abonnementen:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven

miky.nl
biedt het Voordeelpakket aan als Sim only of met toestel, dat is misschien ook een optie!
Ook hier geldt: Buiten je snel Internet bundel, wel online met een lagere snelheid zonder bijbetaling!

Reageer