Beantwoord

Abonnement omzetten niet gelukt?

  • 13 juni 2017
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Er gaat volgens mij iets niet goed met mijn Abonnement, deze is als het goed is overgegaan van een zakelijk naar persoonlijk Abonnement
icon

Beste antwoord door Muberra 14 juni 2017, 12:15

Hi A.vanrheenen,

Goed dat je dit aankaart!

Ik ben meteen in het systeem gedoken voor je en ik zie dat de omzetting gepland staat voor 12 juli. Je hebt op 12 juni bij ons de aanvraag ingediend om over te stappen naar een particulier abonnement en omdat je een maand opzegtermijn hebt bij zakelijk, gaat jouw particuliere abonnement in op 12 juli. Dus alles gaat goed!

Leuk dat je ervoor hebt gekozen om bij team magenta verder te gaan met een particulier abonnement! Dat waarderen wij heel erg. :D

Als je nog vragen hebt of je wilt meer weten, stel ze gerust. Ik help je graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hi A.vanrheenen,

Goed dat je dit aankaart!

Ik ben meteen in het systeem gedoken voor je en ik zie dat de omzetting gepland staat voor 12 juli. Je hebt op 12 juni bij ons de aanvraag ingediend om over te stappen naar een particulier abonnement en omdat je een maand opzegtermijn hebt bij zakelijk, gaat jouw particuliere abonnement in op 12 juli. Dus alles gaat goed!

Leuk dat je ervoor hebt gekozen om bij team magenta verder te gaan met een particulier abonnement! Dat waarderen wij heel erg. :D

Als je nog vragen hebt of je wilt meer weten, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Reageer