Beantwoord

Abonnement online verlengen

• 15 februari 2016
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Thans heb ik mijn abonnement online verlengd. Ik ben nu in het bezit van een iPhone 5S.
Kan ik nu dan ook een nieuwe iPhone 6s 128GB krijgen?
icon

Beste antwoord door Thalina 16 februari 2016, 12:56

Hoi Rasvaer,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je wilt verlengen met de iPhone 6s 128GB! Mooi toestel! Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken via de chat. Hij heeft uitgelegd dat je pas kunt verlengen vanaf 01/03/2016. Er staat nog geen verlenging bij ons in het systeem. Vanaf 01/03 kun je inloggen op My T-Mobile en dan kiezen voor een verlenging met de iPhone 6s 128GB. Nog heel eventjes volhouden met jouw iPhone 5s! ;)

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. We helpen je graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi,

Bedoel je dan 2 jaar geleden? Je kan verlengen met een nieuwe telefoon maar voor de Iphone 6s 128 GB moet je hoogstwaarschijnlijk dan wel een bedrag bijbetalen. Je kunt dit zien onder het kopje 'verlengen' in je My T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rasvaer,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je wilt verlengen met de iPhone 6s 128GB! Mooi toestel! Ik zie dat je vanochtend mijn collega hebt gesproken via de chat. Hij heeft uitgelegd dat je pas kunt verlengen vanaf 01/03/2016. Er staat nog geen verlenging bij ons in het systeem. Vanaf 01/03 kun je inloggen op My T-Mobile en dan kiezen voor een verlenging met de iPhone 6s 128GB. Nog heel eventjes volhouden met jouw iPhone 5s! ;)

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid! Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. We helpen je graag!

Reageer