Beantwoord

Abonnement overgezet op nieuwe naam met nummerbehoud

• 4 maart 2019
  • 5 reacties
  • 354 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Recent was het zover dat mijn dochter haar abo bij T-Mobile kon verlengen.
Dus ging ik als ouder naar de T-Mobile winkel om dat te doen en een mooi nieuw toestel uit te kiezen.

Doordat het oude contract niet op naam van mij stond, kon ik het niet verlengen .. dat kon alleen gedaan worden door de huidige contracthouder (niet mogelijk)

Er was wel een oplossing voor dit probleem, door een nieuw contract te maken met een ander telefoonnummer, maar dan met nummerbehoud en contract op mijn naam.

Zover zo goed en geen klagen ... tot vandaag.
Vandaag werd het oude abo afgesloten en ging het nieuwe contect in op het nieuwe kaartje met nummer behoud.
Gelukkig ging alles vlekkenloos, behalve was ik mijn klantvoordeel kwijt omdat die op het oude contract liep.

Dus ging ik naar de webomgeving van het oude contract, maar daar kan ik niets meer op instellen.(plaatje 1)
Goed, dan ga ik met het nieuwe telefoonnummer (waar het oude nummer op is geplaatst) een nieuwe login maken voor de webomgeving .... helaas ... dat nummer is niet bekend.(plaatje 2)

Mijn vraag is nu, hoe kom ik weer in een webomgeving voor het huidige contract?

De webomgeving hangt dus blijkbaar aan het contract, maar niet aan het telefoonnummer.

Oude contract login:

Inlog maken op nieuwe telefoonnummer van het kaartje

Voor de duidelijkheid, alles werkt op de nieuwe telefoon met het nieuwe kaartje en nummerbehoud.
Het probleem zit hem in de toegang tot de webomgeving voor dit nieuwe contract wat op mijn naam staat op een kaartje met een ander nummer waarop nummerbehoud is uitgevoerd.
icon

Beste antwoord door David 7 maart 2019, 09:38

Hi @Pieter_B,

Ik reageer even hier in plaats van op het privébericht, anders ziet het eruit alsof ik je negeer.. 😉

Top dat het in ieder geval is gelukt om in te loggen op My T-Mobile!

Vlak boven jouw cirkel bij de 10 GB, zie je staan 'Unlimited Data Upgrade'. Dit is een maand lang Go Unlimited, maar voor de prijs van de 10 GB. Deze verhoging is kosteloos en een extraatje bij verlengingen en nieuwe abonnementen op het moment dat het contract voor jouw dochter werd afgesloten. Ze kan dus een maand genieten van Unlimited Data!

Mocht je nog vragen hebben, let me know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Pieter,

Dit wil ik natuurlijk graag even voor jullie uitzoeken!

Zou je mij via een privébericht de gegevens van haar contract kunnen sturen? Ik heb dan de 2 telefoonnummers (haar eigen nummer en het nieuwe nummer), volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Ik kan dan gaan nakijken wat er precies verkeerd gaat en hoe dit zo snel mogelijk op te lossen is!
Reputatie 6
Badge +2
Op de detailpagina zit er een fout tussen abo en werkelijk

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Pieter_B,

Ik reageer even hier in plaats van op het privébericht, anders ziet het eruit alsof ik je negeer.. 😉

Top dat het in ieder geval is gelukt om in te loggen op My T-Mobile!

Vlak boven jouw cirkel bij de 10 GB, zie je staan 'Unlimited Data Upgrade'. Dit is een maand lang Go Unlimited, maar voor de prijs van de 10 GB. Deze verhoging is kosteloos en een extraatje bij verlengingen en nieuwe abonnementen op het moment dat het contract voor jouw dochter werd afgesloten. Ze kan dus een maand genieten van Unlimited Data!

Mocht je nog vragen hebben, let me know!
Reputatie 6
Badge +2
@David

Had zeker niet het idee dat je mij negeerde, want je hebt mij tot nu toe perfect geholpen.
Voor de rest een duidelijk verhaal, internet staat voor een maand 'unlimmited' om daarna over te gaan in 10G .. plus klantvoordeel van 2G ... want ook dat heb ik gelijk weer aangezet 😀

Reuze bedankt David voor al je inzet.
Reputatie 7
Badge +20
Helemaal top dat het allemaal duidelijk is en natuurlijk graag gedaan!

Reageer