Beantwoord

abonnement sim only verlengen later omzetten naar toestel flexibiliteit

• 3 november 2019
  • 2 reacties
  • 362 Bekeken

Hoi,

Kan iemand mij misschien helpen! Mijn unlimited abonnement verloopt op 12 november als ik het abonnement nu verleng en daarna een toestel die slecht gaat werken of als ik een leuk toestel tegen kom kan ik mijn abonnement dan omzetten naar een toestel flexibiliteit abonnement? Gaat er dan een ander abonnement datum in of behoudt ik dan de huidig verloop datum?

Met toestelkrediet hoe kan ik het zo uitrekenen dat ik geen bkr registratie krijg.

Alvast bedankt 😊 

icon

Beste antwoord door CrisTien 3 november 2019, 13:06

Goedemiddag @Daffy1988 

Fijn dat je wilt verlengen.

met toestelflexbiliteit krijg je een nieuw contract en vervalt het oude contract.

Toestelflexibiliteit

Jouw abonnement kan op ieder moment aangepast worden. Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wacht je op de nieuwste iPhone of het laatste model van Samsung. Dit is geen enkel probleem. Tijdens jouw contractperiode stap je gewoon over naar een abonnement mét toestel. Wij beëindigen jouw abonnement voor je. Jouw nieuwe abonnement gaat daarna meteen in. En wat nog voordeliger is, is het feit dat je je voordelige Sim Only tarieven behoudt. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand.

Groetjes!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Daffy1988 

Fijn dat je wilt verlengen.

met toestelflexbiliteit krijg je een nieuw contract en vervalt het oude contract.

Toestelflexibiliteit

Jouw abonnement kan op ieder moment aangepast worden. Misschien gaat je huidige telefoon wel kapot of wacht je op de nieuwste iPhone of het laatste model van Samsung. Dit is geen enkel probleem. Tijdens jouw contractperiode stap je gewoon over naar een abonnement mét toestel. Wij beëindigen jouw abonnement voor je. Jouw nieuwe abonnement gaat daarna meteen in. En wat nog voordeliger is, is het feit dat je je voordelige Sim Only tarieven behoudt. Met je nieuwe Go-abonnement bepaal je zelf hoe je betaalt. Bijvoorbeeld in één keer, of per maand.

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Daffy1988 

Bij toestelkrediet moet je het te lenen bedrag onder de 250 euro houden om geen BKR registratie te krijgen.

Groet, Folkert

Reageer