Beantwoord

Abonnement simonly

• 14 maart 2017
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

ik wilde een simonly basis abonnement van 2 jaar prijs rond 20 euro.aanvragen maar had hem geannuleert omdat ik niet weet of je aan de koerier moet betalen of via de bank...ik heb namelijk bewindvoering en wil het van mijn leefgeld betalen..kan dat via koerier of is dat toch via bank??het gaat om een Jouw bestelling
Alle prijzen incl. BTW

Go € 0,00
Basic - 1 GB + Onbeperkt bellen NL € 19,00
Gebruik jouw GB’s zorgeloos in Nederland en de EU. Je kunt onbeperkt bellen in Nederland en 120 minuten bellen in de EU.
Travel & Surf € 0,00

Totaal maandelijkse kosten € 19,00
Genoemde maandelijkse bedragen zijn inclusief onderstaande kortingen:
E 3,50 korting Basic 24 maanden

Aansluitkosten € 20,00
Eenmalig op de 1e factuur

helaas geannuleert omdat ik ff niet weet hoe het gaat met die 1e betaling die goede man komt het brengen..maar dan??...kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 maart 2017, 13:02

Hi Ciny,

Als je een abonnement afsluit dan worden de maandelijkse kosten maandelijks afgeschreven van je bankrekening. Je hoeft dus niet te betalen aan de koerier. Er kan alleen een verificatie plaatsvinden bij de koerier. Ik zie dat je niet ingelogd bent met je 06-nummer en dus kan ik je gegevens er niet bijpakken. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer dan kijk ik graag met je mee. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ciny,

Als je een abonnement afsluit dan worden de maandelijkse kosten maandelijks afgeschreven van je bankrekening. Je hoeft dus niet te betalen aan de koerier. Er kan alleen een verificatie plaatsvinden bij de koerier. Ik zie dat je niet ingelogd bent met je 06-nummer en dus kan ik je gegevens er niet bijpakken. Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer dan kijk ik graag met je mee. 🙂

Reageer