Beantwoord

Abonnement telefonisch verlengd, geen contract ontvangen

• 21 november 2019
  • 1 reactie
  • 438 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 2 oktober 2019 heb ik telefonisch mijn abonnement verlengd. Dit nieuwe abonnement is zoals aangegeven ingegaan op 7 oktober. De gegevens zijn zichtbaar in My T-Mobile en tevens heb ik van deze gegevens een mail ontvangen. 

Echter het contract heb ik niet in de mail ontvangen en is ook in My T-Mobile niet beschikbaar als pdf download.

Na meerdere keren bellen en doorgestuurd worden naar een T-Mobile winkel ben ik tot op heden nog steeds niet in het bezit van mijn contract. In het systeem is deze niet te vinden. Het enige contract dat zichtbaar is, is die van 2017 en dat is dus de oude. Tijdens mijn laatste telefonische contact werd gezegd dat er bij contract verlengingen geen nieuwe contracten worden verstuurd. Volgens mij is dit echter wettelijk verplicht.

Is er hier iemand die mij verder kan helpen? Als ik inlog op My T-Mobile krijg ik in de app ook andere info te zien dan wanneer ik inlog via Safari op mijn iPhone of via computer.

icon

Beste antwoord door Hajar 22 november 2019, 11:35

Hi @ZwiFan 

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Bij een Sim Only verlenging ontvang je van ons je orderbevestiging, geen contract. Bij een toestelverlenging ontvang je achteraf wel een contract. Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat je een kopie van je bestelling hebt gekregen en die kan je gebruiken als bewijs. 

Ik hoop dat hiermee alles naar wens is. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ZwiFan 

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd bij ons! Bij een Sim Only verlenging ontvang je van ons je orderbevestiging, geen contract. Bij een toestelverlenging ontvang je achteraf wel een contract. Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat je een kopie van je bestelling hebt gekregen en die kan je gebruiken als bewijs. 

Ik hoop dat hiermee alles naar wens is. 

Reageer