Vraag

Abonnement tussentijds wijzigen

• 15 januari 2016
  • 3 reacties
  • 382 Bekeken

Mijn abonnement loopt bijna af en kan inmiddels verlengt worden. Het is een te duur abonnement omdat de tarieven inmiddels behoorlijk gedaald zijn. Herhaaldelijk heb ik T-Mobile gevraagd of dit aangepast kan worden. Daar werken ze niet aan mee. Als ik nu verleng bij T-Mobile dan betaal ik toch nog tot einde contract.?! Na vele jaren klant te zijn geweest bedank ik nu vriendelijk en ga opzoek naar een klantvriendelijker bedrijf.

Welkom bij de T-Mobile chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met Jessica (Verkoopadviseur).
Jessica (Verkoopadviseur): Welkom bij T-Mobile chat John! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling.
John: Als ik mijn abonnement nu verleng met een Sim Only. Gaat het dan gelijk in?
Jessica (Verkoopadviseur): Een verlenging gaat in per einddatum.
John: Dan heeft het geen voordeel en zit ik de rit wel uit. Daarna zoek ik en voordelig en goede provider. Bedankt.
Jessica (Verkoopadviseur): Hoezo dan wel ineens naar een andere provider?
John: Omdat dit abonnement veel te duur is en niet aangepast kan worden. Bij het verlengen met je toch nog tot het einde contract te veel betalen. T mobile is niet bereid om het tussentijds aan te passen. Dat zorgt ervoor dat ik liever geen overeenkomst meer aan ga met T mobile.
Jessica (Verkoopadviseur): tja, u bent zelf destijds een contract aangegaan.
Jessica (Verkoopadviseur): En niet alles kan tussentijds gewijzigd worden.
Jessica (Verkoopadviseur): Helaas kan ik u niet verder helpen.
Jessica (Verkoopadviseur): fijne dag
Deze chat is verbroken door de chat adviseur.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi welkenaamkanwel,

Welkom op ons Forum!

Allereerst wil ik even aangeven dat je zelf je gebruikersnaam mag kiezen, maar die je nu hebt vind ik ook erg creatief. :$

Wat betreft je vraag; goed dat je hem hier stelt! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je abonnement in april afloopt. Dat betekent inderdaad dat je nu al kan verlengen. Jij hebt een abonnement afgesloten voor 24 maanden en dus kan je verlenging niet direct in gaan. Je verlenging kun je nu al aanvragen inclusief de kortingen die daarbij horen en die zal dan in gaan wanneer je huidige abonnement stopt. Je betaalt pas voor je verlenging wanneer die ingaat in april en tot april betaal je wat je gewoon maandelijks gewend bent. Dit geldt voor elk provider en niet alleen bij ons. Ik hoop daarom dat dit geen reden is voor jou om ons te verlaten.

Heb je nu meer duidelijkheid? Kan ik misschien nog iets voor je betekenen?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij dan weten!
Wat grappig, ik heb die Jessica ook gehad via de chat en zo te zien is ze dus niet alleen bij mij bijdehand. Ze was tegenover mij ook vrij "bitchy".

"tja, u bent zelf destijds een contract aangegaan." Denk niet dat dit de juiste toon is om tegen klanten te spreken, laat staan die denken over te stappen.. :8
Reputatie 7
Badge +20
Hi Silimoore,

Welkom terug op ons Forum!

Ik denk niet dat het mijn collega's bedoeling was om '''bitchy'' over te komen. Onze excuses als je dit wel zo hebt ervaren!

Als ik wat voor je kan betekenen, laat het mij dan weten! I promise I won't be bitchy! 😛

Reageer