Beantwoord

Abonnement verlengd geen bevestiging

• 21 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 606 Bekeken

Goedemorgen,

ik heb daarstraks mijn abonnement verlengd via de site en er staat dat ik binnen 10 min een bevestigingsmail zou krijgen, maar heb niks gehad?
op my t mobile staat nog steeds verleng nu.

is hij wel doorgekomen ?
Groetjes Deborah
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 oktober 2018, 11:32

Hoi Deborah,

Ik heb meteen even met jou meegekeken zodat ik je meer uitleg kan geven!

Ik zie inderdaad geen verlenging in ons systeem, dus ik ben nog even verder op onderzoek uitgegaan. Ik zie dat je twee keer een bestelling hebt geplaatst, maar dat deze is afgewezen door de Credit Check. Dat betekent dat je geen abonnement met toestelkrediet mag afsluiten. Wat wel mag is het toestel direct volledig betalen (dus zonder toestelkrediet aan te gaan) of een abonnement zonder toestel (Sim Only, alleen een servicecontract) afsluiten.

Hopelijk kun je met die twee opties een mooie verlenging uitkiezen! Mocht ik je daarin kunnen adviseren, laat het dan gerust even weten. 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Deborah,

Ik heb meteen even met jou meegekeken zodat ik je meer uitleg kan geven!

Ik zie inderdaad geen verlenging in ons systeem, dus ik ben nog even verder op onderzoek uitgegaan. Ik zie dat je twee keer een bestelling hebt geplaatst, maar dat deze is afgewezen door de Credit Check. Dat betekent dat je geen abonnement met toestelkrediet mag afsluiten. Wat wel mag is het toestel direct volledig betalen (dus zonder toestelkrediet aan te gaan) of een abonnement zonder toestel (Sim Only, alleen een servicecontract) afsluiten.

Hopelijk kun je met die twee opties een mooie verlenging uitkiezen! Mocht ik je daarin kunnen adviseren, laat het dan gerust even weten. 😃

Reageer