Vraag

Abonnement verlengen

ik heb 2,5 jaar geleden verlengd maar mijn tel begint dezelfde keuren te geven en jullie hebben het gewoon niet fatsoenlijk op gelost!! ik zou graag meteen mijn abonnement willen verlengen anders zijn jullie een vast klant kwijt ben zoo tevreden maar mijn bel gegevens kloppen weer niet iedereen die me weer belt is weer allemaal geheim was goed gegaan en nu is het weer kut!!!

Ik wil nu een oplossing anders ben ik weg bij jullie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Uhmmm wat is er mis met je toestel en als je abo al zolang loopt dan zit je vast al in de tijd dat je mag verlengen.

Wat is nu je grooste frustratie wat van alles vertel je iets waardoor het een wat onduidelijk verhaal is/word.
Reputatie 4
@ Itsme

Wij willen jou natuurlijk graag helpen bij je probleem en je als klant behouden! Je kan jouw abonnement vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Voor jou is dat mogelijk vanaf juli 2015, omdat je abonnement nog tot november 2015 loopt. Je kan er eventueel voor kiezen om je abonnement te vernieuwen, er zijn dan echter wel administratiekosten aan verbonden. Via onze website vind je alle informatie over het vervroegd verlengen van je contract.

Je geeft daarnaast aan dat je belgegevens niet kloppen. Wat klopt er volgens jou precies niet aan? Je kan via My T-Mobile je factuurspecificatie bekijken en precies inzien hoe de kosten zijn opgebouwd. Bedoel je met 'geheim' dat je sommige telefoonnummers niet helemaal ziet op je factuur? Bijvoorbeeld als '062400xxxx'? Dat komt omdat de eigenaar van dat telefoonnummer heeft ingesteld dat zijn nummer geheim dient te zijn en niet wordt weergegeven op factuurspecificaties.

Mocht je een ander probleem hebben, laat ons dan weten wat er exact aan de hand is. Wij helpen je namelijk graag verder met al je vragen en onduidelijkheden! 🙂

Reageer