Beantwoord

Abonnement verlengen

• 23 juni 2016
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

Ik heb abonement is.bijna klaar wat is jullie bieden van mij nieuwe contrakt verlengen?ik ben al jaren abonne voor hullie ik wil niet zoeken andere profijder iphone 6s 32 gb onbeperk bellen 4gb internet als ik vint ik goed dan blijf ik jullie ander ik ga zoeken andere winkelen
Vrgr
M.Cona
icon

Beste antwoord door KoenM 23 juni 2016, 02:38

Ik heb abonement is.bijna klaar wat is jullie bieden van mij nieuwe contrakt verlengen?ik ben al jaren abonne voor hullie ik wil niet zoeken andere profijder iphone 6s 32 gb onbeperk bellen 4gb internet als ik vint ik goed dan blijf ik jullie ander ik ga zoeken andere winkelen
Vrgr
M.Cona

Beste M.Cona,

Je kunt inloggen in je eigen My T-Mobile omgeving en aldaar kiezen voor 'U mag verlengen'. Daar staat een persoonlijk aanbod en kun je zien of het je bevalt of niet. Wanneer het je niet bevalt kun je altijd telefonisch contact opnemen met de afdeling Sales, zij regelen de verlengingen.

Wat heb jezelf al gevonden qua aanbiedingen of prijzen? De 4GB bundel bestaat niet bij T-Mobile, je zult moeten kiezen voor of iets minder (3GB) of meer (6GB).

Wanneer je desondanks toch nog vragen hebt, laat het dan even weten!

Succes!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Vrgr
M.Cona

Beste M.Cona,

Je kunt inloggen in je eigen My T-Mobile omgeving en aldaar kiezen voor 'U mag verlengen'. Daar staat een persoonlijk aanbod en kun je zien of het je bevalt of niet. Wanneer het je niet bevalt kun je altijd telefonisch contact opnemen met de afdeling Sales, zij regelen de verlengingen.

Wat heb jezelf al gevonden qua aanbiedingen of prijzen? De 4GB bundel bestaat niet bij T-Mobile, je zult moeten kiezen voor of iets minder (3GB) of meer (6GB).

Wanneer je desondanks toch nog vragen hebt, laat het dan even weten!

Succes!
Reputatie 6
Badge +17
Hi M. Cona,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je je abonnement wilt verlengen! De iPhone 6s is een mooi toestel! Ik zie dat Koen je al uitleg heeft gegeven over hoe je online jouw verlengaanbod kunt bekijken. Als je wilt kan ik je ook laten bellen door mijn collega van de salesafdeling, dan kunnen jullie samen kijken naar een passend abonnement. Dan kan hij de verlenging ook gelijk in orde voor je maken. Vind je dat een idee? Zo ja, wanneer ben je het beste bereikbaar?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer