Beantwoord

Abonnement verlengen

• 21 juli 2017
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Hallo.
ik heb nog 3 maanden op een sim only en ik wil hem graag verlengen maar dat de nieuwe contract per direct in gaat. ik ben lang klant van T mobile ,ik heb veel soorten abonnement zien komen en gaan, zelfs dat ver van te voren van de kant van T mobile abonnement per direct stop gezet.
hoe kan ik deze abonnement per direct omzetten ? moet toch een manier zijn. volgens sales is dat niet mogelijk. en ik merk steeds meer een niet klantvriendelijk Tmobile.
met vr gr
icon

Beste antwoord door David 22 juli 2017, 12:00

Hey K.iosifidis,

Goed om te lezen dat je aan een verlenging denkt! 🙂

Het antwoord van mijn collega van sales heeft het in dit geval bij het goede eind. Het is niet mogelijk om jouw contract per direct op te zeggen en/of om te zetten naar een ander abonnement. Je hebt een contract lopen voor 24 maanden en deze periode moet eerst voorbij zijn voor je over kunt naar een ander abonnement. We bieden de mogelijkheid om vanaf 4 maanden van tevoren te verlengen, zodat er nog rustig bekeken kan worden wat voor abonnement het beste past en of er mooie aanbiedingen langskomen. Als ik een ander abonnement direct voor je had kunnen starten, had ik het graag gedaan!

Mocht er nog iets anders zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey K.iosifidis,

Goed om te lezen dat je aan een verlenging denkt! 🙂

Het antwoord van mijn collega van sales heeft het in dit geval bij het goede eind. Het is niet mogelijk om jouw contract per direct op te zeggen en/of om te zetten naar een ander abonnement. Je hebt een contract lopen voor 24 maanden en deze periode moet eerst voorbij zijn voor je over kunt naar een ander abonnement. We bieden de mogelijkheid om vanaf 4 maanden van tevoren te verlengen, zodat er nog rustig bekeken kan worden wat voor abonnement het beste past en of er mooie aanbiedingen langskomen. Als ik een ander abonnement direct voor je had kunnen starten, had ik het graag gedaan!

Mocht er nog iets anders zijn waar wij je bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten!
IK wil mijn abonnement verlengen, dat nog loopt tot oktober. Dan hoef ik toch geen aansluitkosten meer te betalen. Dan kan ik net zo goed een ander provider zoeken.
Reputatie 7
Badge +20
Hi mssjorske,

Bij het verlengen van je abonnement bij ons hoef je inderdaad geen aansluitkosten te betalen. Je betaalt alleen je abonnementskosten. Mag ik vragen waarom je naar een ander provider zou willen? Je kan gratis contact opnemen met onze sales afdeling voor een leuke aanbieding. Dan kunnen jullie samen kijken naar een abonnement dat bij je past. Je kan ze gratis bereiken op dit numeer 0800 8104.

Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!

Reageer