Beantwoord

Abonnement verlengen

• 5 november 2018
  • 1 reactie
  • 566 Bekeken

Hallo,

ik heb de melding gekregen dat ik mijn abonnement kan verlengen. Ik heb momenteel een unlimited abonnement, dus onbeperkt internet, bellen en sms. Dit wil graag zo houden het tarief wat ik hiervoor betaal is 35,38 - 5 euro korting.
Hiernaast heb ik nog een toestel voor 17,50. Nu is mijn vraag kan ik mijn Sim-only net zo behouden als nu of goedkoper met dezelfde opties?
Vraag 2 is doen jullie als toestel nieuw erbij ook iets met OnePlus?

Daarnaast word ik binnenkort ook nog T-Mobile thuis abonnee

Doe mij een goede aanbieding!

mvg
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 november 2018, 11:55

Hoi Timmeey59fifty,

Aaaaa superleuk dat je wilt verlengen bij ons! En met meerdere abonnementen onder één dak kun je inderdaad lekkere extra kortingen en voordelen meepakken, dus dat wordt sowieso wel een mooi aanbod hoor!

Het allerhandigste is om even te bellen naar onze sales-afdeling, namelijk via 0800-8104. Zij kunnen met jou kijken naar een passend aanbod en kunnen je ook uitleggen wat de kortingen en voordelen inhouden. Dan moet het helemaal goedkomen met de verlenging. :D

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, laat het me dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Timmeey59fifty,

Aaaaa superleuk dat je wilt verlengen bij ons! En met meerdere abonnementen onder één dak kun je inderdaad lekkere extra kortingen en voordelen meepakken, dus dat wordt sowieso wel een mooi aanbod hoor!

Het allerhandigste is om even te bellen naar onze sales-afdeling, namelijk via 0800-8104. Zij kunnen met jou kijken naar een passend aanbod en kunnen je ook uitleggen wat de kortingen en voordelen inhouden. Dan moet het helemaal goedkomen met de verlenging. :D

Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, laat het me dan weten!

Reageer