Beantwoord

abonnement verlengen

• 4 december 2019
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Ik kan mijn mobiel abonnement verlengen op 12 december, ik doe dit via de site gsmweb.nl maar ik had even gekeken en er staat wanneer ik het bestel dat het pas over 2 weken komt dus mijn vraag was of ik het dan nu kan bestellen als het zo lang gaat duren of dat ik toch moet wachten tot volgende week met het bestellen

icon

Beste antwoord door David 5 december 2019, 09:31

Hi @123merve68,

Tof dat je wilt gaan verlengen! 

Een verlenging kan echt pas vanaf de verlengdatum worden aangevraagd, dus niet eerder. In jouw geval wordt dit dan inderdaad 12 december en dan ligt het vanaf dat moment aan de levertijd van het toestel wanneer je deze in huis hebt.

Als je nog aanvullende vragen hebt, dan horen we het graag!

PS: Ik heb jouw username aangepast, want dit was jouw 06-nummer.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hi @123merve68 

Indien er een levertijd bij het toestel staat, dan geldt dit vanaf het moment dat je besteld hebt dus later bestellen heeft geen zin.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @123merve68,

Tof dat je wilt gaan verlengen! 

Een verlenging kan echt pas vanaf de verlengdatum worden aangevraagd, dus niet eerder. In jouw geval wordt dit dan inderdaad 12 december en dan ligt het vanaf dat moment aan de levertijd van het toestel wanneer je deze in huis hebt.

Als je nog aanvullende vragen hebt, dan horen we het graag!

PS: Ik heb jouw username aangepast, want dit was jouw 06-nummer.

Hi David,

Bedankt voor het informatie, het is allemaal duidelijk en ook dank dat je mijn username hebt aangepast, ik had niet door dat mijn nummer zichtbaar was bij zulke dingen.

Reageer